Vedr skuddag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.254 visninger
21 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

CamillaSoefelt

Sjovt der lige var en som tænkte på det. Jeg har de seneste dage ville oprette en tråd med skuddag.

For hvad nu hvis man blir født den 29/2-2012... Så går der jo lidt lang tid inden man har fødselsdag igen - i princippet altså.

Er der nogen herinde der har eller kender nogen der har fødselsdag den 29/2?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

MissMaria

Jeg gik i gymnasiet med en som var født den 29 februar. Men hun holdte sin fødselsdag den 28 februar. Hver 4. år holdte hun så en stor fest, når den nu ramte hendes "rigtige" fødselsdag

Anmeld

25. marts 2011

CamillaSoefelt

MissMaria skriver:

Jeg gik i gymnasiet med en som var født den 29 februar. Men hun holdte sin fødselsdag den 28 februar. Hver 4. år holdte hun så en stor fest, når den nu ramte hendes "rigtige" fødselsdag

Det lyder smart nok ja:-). Det da også vildt lige og blive født den dag.. Men der må da være andre herinde???

Anmeld

25. marts 2011

MissMaria

CamillaSoefelt skriver:

Det lyder smart nok ja:-). Det da også vildt lige og blive født den dag.. Men der må da være andre herinde???

Ja, det skulle da være mærkeligt hvis der ikke var bare en her inde som er født den 29 februar

Anmeld

25. marts 2011

CamillaSoefelt

MissMaria skriver:

Ja, det skulle da være mærkeligt hvis der ikke var bare en her inde som er født den 29 februar

Ja mon ikke? Meld Jer frit tøser:0)!

Anmeld

25. marts 2011

TbCp

Min onkel har fødselsdag d. 29/2
Så vi ønsker tillykke d. 28. 3 år og på det 4. år kan han så få en hilsen på den rigtige dag

Anmeld

25. marts 2011

Kruse90

MissMaria skriver:

Ej det er sgu ret sejt

Anmeld

25. marts 2011

Stiner

Jeg bliver nødt til lige at være rigtig irriterende bedrevidende. Skuddag er nemlig IKKE d. 29. februar, men d. 24. februar de år der er skudår.(Den dag må kvinder forøvrigt fri til en mand! Det gjorde man jo ikke normalt førhen)

Forklaring: http://da.wikipedia.org/wiki/Skuddag

Ved jo godt, at det slet ikke var det, tråden faktisk handlede om, men kunne ikke lade være - undskyld.

Anmeld

25. marts 2011

Darling<3

Stiner skriver:

Jeg bliver nødt til lige at være rigtig irriterende bedrevidende. Skuddag er nemlig IKKE d. 29. februar, men d. 24. februar de år der er skudår.(Den dag må kvinder forøvrigt fri til en mand! Det gjorde man jo ikke normalt førhen)

Forklaring: http://da.wikipedia.org/wiki/Skuddag

Ved jo godt, at det slet ikke var det, tråden faktisk handlede om, men kunne ikke lade være - undskyld.

Nu er jeg skuffet over vores skudår Vi har jo altid troet at det var den 29 feb!

TS - jeg kender ingen der er født den 29, men 28, den 1, mig den 2, og min halvsøster den 3

Anmeld

25. marts 2011

CamillaSoefelt

TbCp skriver:

Min onkel har fødselsdag d. 29/2
Så vi ønsker tillykke d. 28. 3 år og på det 4. år kan han så få en hilsen på den rigtige dag

Så var der en mere:-)!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.