Eva. skriver:
NU fik jeg lige en bemærkning om at jeg tilsidesatte mine børns behov ved at tage væk 7 timer hvor de sov....jeg tænker bare at så kan man vel egentlig ikke gøre noget...altså ikke engang have et fuldtidsjob...hvis det er sådan at alt man gør skal være for børnene...eller ikke påvirke dem...at jeg tager ud og ser andre end mine børn, det tror jeg da i den grad er positivt for dem...det er da en skræmmende tanke hvis man som enlig eller par ikke måtte have andet end børnene...stakkels stakkels børn..
Jeg løber også en halv time dagligt hvor jeg lader mine børn hjemme og jeg NYDER 3 dage ud af 14 dage hvor jeg kun har et barn hjemme...slemme slemme mig..
Hvad gør I af slemme ting og sådan helt seriøst...må og skal hele livet kun dreje sig om de forkælede unger...
Knus Eva...som bør læse NU:.
Åh ja ja ja ja..... hvad gør jeg for mig selv?? For to år siden gjorde jeg INTET for mig selv, for muligheden var der ikke. Nu hvor jeg bor tæt på mine forældre, har jeg pludselige mulighed for at gøre noget som mig og ikke som mor. Men det er nu ikke så let, for jeg har en voldsom dårlig samvittighed. Her er min far rigtig god til at gøre det klart for mig, at jeg bliver NØDT til at gøre noget for mig selv, for at kunne blive en bedre mor. Men jeg tror min dårlige samvittighed meget kommer af omverdens tendens til at vi konstant skal sætte vores børn først. Der er ingen tvivl om, at jeg vil gøre alt for min datter og vil til enhver tid sætte hende først - når det er nødvendigt! Men jeg er så småt begyndt at indse, at jeg også bliver nødt til at have et liv, jeg kan ikke leve igennem hende.
Så jeg dyrker en masse motion, tager i biffen og måske endda i byen engang i mellem. Det er med at tage i byen gør jeg så helst når hun er ved sin far. Men det er jo så der, jeg plejere at gøre monster rent derhjemme, så jeg kan da godt sidde søndag aften når hun er kommet hjem fra sin far og have en lille snert at dårlig samvittighed over at jeg har været "uansvarlig" i weekenden og har været på cafe eller i byen, frem for at være en kompelt og total rengøringsvanvittig enlig mor 
Anmeld