Medlem af Danmark?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

Louisiana

KaLee skriver:

Noget siger mig at du har fejlfortolket det der står... 

CTR kontoen hænger ikke nødvendigvis sammen med Sygesikring Danmark... 

Grunden til at det er en seperat CTR konto er at det offentlige ikke giver tilskud før det overstiger 15.000 kroner. 

Men Sygesikring Danmark giver da tilskud til ALLE dine køb... om du så køber en receptcreme til 50 kroner, eller om det er medicin til barnløshed på 2000 kroner.. 

Det er sådan jeg mener det er - men ring evt til dem og spørg

desuden - du får tilskud ved tandlæge, briller og i et vist omfang alternativ behandling. 
Derudover, så kan dit barn komme i sygesikring danmark gratis når det er... det kan godt betale sig ;-) 

Nå på dén måde! Haha, jamen det var da dejligt, at du lige kunne forklare det for mig, tak for det  Ja, det havde jeg da lige misforstået!

Jeg ringer til dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Dinna88

Louisiana28 skriver:

Hmm... Det kunne være jeg skulle melde mig ind uanset...

Det lyder fornuftigt. Du kan jo få tilskud til alt muligt! Og det er altså ret lækkert, at kunne få tilskud hvis man pludselig står med en rådden tand. (Jeg fik pludselig betændelse i kæben, det viste sig at jeg havde den ene mælketand jeg havde ikke kunne mere. De ville strække den så langt som muligt, men så var jeg altså blevet 18. Men heldigvis  fik jeg det klaret ved børnetandlægen, hæhæ. Men havde jeg ikke kunne det, så var der heldigvis Danmark)

Anmeld

25. marts 2011

henh01

Dinna88 skriver:

Haha. Jamen, det var kun et lille tjek. Det var den første gang jeg var dernede. Og så fjernede han lidt tandsten. 83 spir  

det lyder meget billigt.

Anmeld

25. marts 2011

Louisiana

Dinna88 skriver:

Det lyder fornuftigt. Du kan jo få tilskud til alt muligt! Og det er altså ret lækkert, at kunne få tilskud hvis man pludselig står med en rådden tand. (Jeg fik pludselig betændelse i kæben, det viste sig at jeg havde den ene mælketand jeg havde ikke kunne mere. De ville strække den så langt som muligt, men så var jeg altså blevet 18. Men heldigvis  fik jeg det klaret ved børnetandlægen, hæhæ. Men havde jeg ikke kunne det, så var der heldigvis Danmark)

Jeg får også betændelse i kæben, da jeg har slidgigt i kæben  Men jeg skal så til en kæbekirurg her snart, og håber de kan gøre et eller andet, for det giver mig ofte en forfærdelig hovedpine. Men det er jo en anden sag  

Kan godt hører, at det ihverfald kan betale sig uanset hvad.

Anmeld

25. marts 2011

_-Kathrine-_

Din ctr saldo er den der tæller hvor meget medicin du køber for...! Her d 1/1-11 er de regler til barnløse lavet om, så man først får tilskud til sin medicin når man har købt for 15.000 imod de 865 som man gør ved anden medicin....

Jeg mener at du får 50 % tilbage hvis du melder dig ind i gruppe 1, men den må du ikke hænge mig op på

Kathrine

Anmeld

25. marts 2011

Dinna88

henh01 skriver:

det lyder meget billigt.

Jaa, jeg brokker mig ikke

Anmeld

25. marts 2011

saxa

Her er vi alle 4 medlem af Danmark.. Hellere melde sig ind inden evt. sygdom eller andre lidelser..

Anmeld

25. marts 2011

Dinna88

Louisiana28 skriver:

Jeg får også betændelse i kæben, da jeg har slidgigt i kæben  Men jeg skal så til en kæbekirurg her snart, og håber de kan gøre et eller andet, for det giver mig ofte en forfærdelig hovedpine. Men det er jo en anden sag  

Kan godt hører, at det ihverfald kan betale sig uanset hvad.

Åh, håber det bliver fikset så

Ja, i de fleste tilfælde kan det - og det giver i hvert fald noget sikkerhed. 

Anmeld

25. marts 2011

Noahmor

Jeg står i hvilegruppen, så giver kun 95 pr kvartal, men hvis jeg eller min søn bliver syg, kan vi rykke op i en anden gruppe. 

Er lidt en sikkerhed at have. Kan jo ikke blive medlem, når man er blevet syg. 

Anmeld

25. marts 2011

Kruse90

Skriv lige når du har snakket med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.