Fortvivlet mangler at mærke liv igår og idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

Frøken J.

Jemion skriver:

Tak for jeres gode råd

Har snakket med lægen og han vil gerne have jeg kommer derop, så han lige kan tjekke hans hjertelyd

Du må lige melde tilbage hvordan det går!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Jemion

Har været til lægen nu og har hørt min lillemands hjertelyd og fik at vide at jeg til hver en tid kunne komme ned til dem og få dem til at finde han hjertelyd Fra uge 20 sagde han at jeg skulle kunne mærke ham hver dag

Anmeld

25. marts 2011

smølfine

Jemion skriver:

Min læge sagde igår at hvis jeg ikke mærkede liv fra lillemanden skulle jeg komme igen.. Nu har jeg ikke mærket ham igår og hertil morgen.. Begynder at blive nervøs for om han er okay derinde Burde jeg ringe til lægen?

Kan se at du først har termin i september og du er jo derfra langt fra 24 uger henne og det er først der man siger at du skal kunne mærke liv hver dag. Jeg er selv 22 uger henne og det er først efter uge 19 at jeg har kunne mærke liv hver dag. Så tror ikke der er nogen grund til at bekymre sig.

Prøv at lægge dig ned og slap af, drik eventuelt noget meget koldt og se så om du ikke kan mærke den lille.

Anmeld

25. marts 2011

Frøken J.

Jemion skriver:

Har været til lægen nu og har hørt min lillemands hjertelyd og fik at vide at jeg til hver en tid kunne komme ned til dem og få dem til at finde han hjertelyd Fra uge 20 sagde han at jeg skulle kunne mærke ham hver dag

Super!! 

Anmeld

25. marts 2011

VIPpigen

Godt der var liv... Ellers hvis du er i tvivl du drik et STORT glas isvand hurtigt(ikke kløjs i den), og lig dig på sofaen og slap af... Den virkede her da jeg var gravid. De benyttede sig af den metode da jeg var indlagt på kolding sygehus også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.