Hvorfor er i vågne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

Darling<3

camillakrath skriver:

Du har ret. Har også vasket en del efterhånden til mig. Og nu skal vi snart ha hentet resten af tingene til værelset. Så må jeg bruge lidt tid på det.

Katte er sgu godt selskab

Vakset en del ?? Er lige lidt forvirret, hehe..

Ja, de er som hyggelige nok, de siger bare ikke det helt store, men snakker da med dem alligevel)

Og nej, jeg bliver ikke kaldt - creasy cat woman - ude i byen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

camillakrath

Honnie's Wife:) skriver:

Vakset en del ?? Er lige lidt forvirret, hehe..

Ja, de er som hyggelige nok, de siger bare ikke det helt store, men snakker da med dem alligevel)

Og nej, jeg bliver ikke kaldt - creasy cat woman - ude i byen

Vasket en del - altså vasket hans tøj og sådan. Selvom der er god tid endnu

Nogen gange synes jeg det er fint med nogen der ikke svarer. Elsker at ha ret!!

Anmeld

25. marts 2011

Darling<3

camillakrath skriver:

Vasket en del - altså vasket hans tøj og sådan. Selvom der er god tid endnu

Nogen gange synes jeg det er fint med nogen der ikke svarer. Elsker at ha ret!!

Årh, så er jeg med igen Hvornår skal han melde sin ankomst??

Elsker også at have ret, prøver også nogle gange at overbevise folk, om at de tager fejl, selvom det er mig der er galt på den

Har min veninde hængene i røret det meste af dagen, det er ved at slå mig langsomt ihjel

Bare idag da hun ringede, fortalte hun mig om nogle glas hun havde fået af en kammerat, det ene var gået i stykker, det andet var gammelt, og så var der vinglas Blev nød til at afslutte samtalen hurtigt, det tog kun 20 minutter

Anmeld

25. marts 2011

Steph_Laurits

Ååh hvorfor sover jeg ikke?? Hmm, er vel bare for doven til at gå i seng  Haha!

Anmeld

25. marts 2011

camillakrath

StephanieJ skriver:

Ååh hvorfor sover jeg ikke?? Hmm, er vel bare for doven til at gå i seng  Haha!

HAHA. Det synes jeg er vildt i orden

Anmeld

25. marts 2011

Steph_Laurits

camillakrath skriver:

HAHA. Det synes jeg er vildt i orden

Hehe

Anmeld

25. marts 2011

camillakrath

Honnie's Wife:) skriver:

Årh, så er jeg med igen Hvornår skal han melde sin ankomst??

Elsker også at have ret, prøver også nogle gange at overbevise folk, om at de tager fejl, selvom det er mig der er galt på den

Har min veninde hængene i røret det meste af dagen, det er ved at slå mig langsomt ihjel

Bare idag da hun ringede, fortalte hun mig om nogle glas hun havde fået af en kammerat, det ene var gået i stykker, det andet var gammelt, og så var der vinglas Blev nød til at afslutte samtalen hurtigt, det tog kun 20 minutter

Indtil videre den 20 maj. Men han vil ikke rigtig vokse som han skal, så vi er nød til at forberede os på at de kan sætte mig igang før tid. Så vil gerne ha tingene klar

haha. Sikke en veninde  Så kan man altså snakke om at kede sig. På de tidspunkter går min tlf altid tør for strøm. Og så skal jeg desværre altid skynde mig vildt meget bagefter (med at vaske toilet?!), og så skriver jeg bare en sms "undskyld men ....". Ej  haha

Anmeld

25. marts 2011

camillakrath

StephanieJ skriver:

Hehe

Jeg tror også min røv er ved at gro fast til sofaen!

Anmeld

25. marts 2011

Steph_Laurits

camillakrath skriver:

Jeg tror også min røv er ved at gro fast til sofaen!

Her er den ikke groet fast, der er derimod kommet et dybt hul

Anmeld

25. marts 2011

Darling<3

camillakrath skriver:

Indtil videre den 20 maj. Men han vil ikke rigtig vokse som han skal, så vi er nød til at forberede os på at de kan sætte mig igang før tid. Så vil gerne ha tingene klar

haha. Sikke en veninde  Så kan man altså snakke om at kede sig. På de tidspunkter går min tlf altid tør for strøm. Og så skal jeg desværre altid skynde mig vildt meget bagefter (med at vaske toilet?!), og så skriver jeg bare en sms "undskyld men ....". Ej  haha

Ej hvor irriterende Han skal da få vokset sig op i fin størrelse, ellers må du jo beholde ham inde i hulen nogle måneder endnu Muhahaha... Ej, spøg til side! Hvornår vil de så have at han skal komme ud??

Den prøver jeg imorgen, wc'et skal gøres rent!! Hehe.. Kan ikke lade som om den går ud, eller kan jeg??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.