Hvorfor er i vågne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
20 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

camillakrath

Hej tøser

Hvorfor er i vågne nu? Selv har jeg en lille søn i maven, der mener at han skal spille indendørs fodbold om natten

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Darling<3

camillakrath skriver:

Hej tøser

Hvorfor er i vågne nu? Selv har jeg en lille søn i maven, der mener at han skal spille indendørs fodbold om natten

Kram

Jeg sidder og læser din tråd Hehe..

Kæresten ligger på sofaen og blunder, så kan jeg jo lige tjekke lidt baby imens

Det er da også kanon at spille indendøres fodbold Hvem fører?

Anmeld

25. marts 2011

camillakrath

Honnie's Wife:) skriver:

Jeg sidder og læser din tråd Hehe..

Kæresten ligger på sofaen og blunder, så kan jeg jo lige tjekke lidt baby imens

Det er da også kanon at spille indendøres fodbold Hvem fører?

Tror han har det bedst med ingen modstandere. Han er vel en dårlig taber ligesom sin far

Skal du tidligt op imorgen? Pt går jeg hjemme - og beundrer lejlighedens 4 vægge

Anmeld

25. marts 2011

MaliksMor

camillakrath skriver:

Hej tøser

Kram

Jeg har lige lagt tøj og legetøj på plads. Også har jeg lige shoppede en lille smule, til lillemanden ( duuuuumt )

- og nu kalder min bløde dynen på mig.

Anmeld

25. marts 2011

Darling<3

camillakrath skriver:

Tror han har det bedst med ingen modstandere. Han er vel en dårlig taber ligesom sin far

Skal du tidligt op imorgen? Pt går jeg hjemme - og beundrer lejlighedens 4 vægge

Hehe, er daddy en dårlig taber??

Neeej, jeg orker ikke at stå tidligt op, for så bare at sidde og glo Jeg går også hjemme, elsker at beundre vores "fede" hybel hele dagen

Anmeld

25. marts 2011

Darling<3

CamillaRH skriver:

Jeg har lige lagt tøj og legetøj på plads. Også har jeg lige shoppede en lille smule, til lillemanden ( duuuuumt )

Jeg nægter at tro på at du går i seng nu smukke Du er altid på baby klokken fis om natten

Anmeld

25. marts 2011

camillakrath

CamillaRH skriver:

Jeg har også kastet mig over shopping! UPS!

Anmeld

25. marts 2011

camillakrath

Hehe, er daddy en dårlig taber??

Neeej, jeg orker ikke at stå tidligt op, for så bare at sidde og glo Jeg går også hjemme, elsker at beundre vores "fede" hybel hele dagen

Jeg sover også længe normalt. Men nu har vi en flok håndværkere rendende udenfor, fordi de skal have revet hele facaden ned. Så klokken 7 er der bare fest

Synes virkelig det er kedeligt at gå hjemme efterhånden!

Anmeld

25. marts 2011

Darling<3

camillakrath skriver:

Jeg sover også længe normalt. Men nu har vi en flok håndværkere rendende udenfor, fordi de skal have revet hele facaden ned. Så klokken 7 er der bare fest

Synes virkelig det er kedeligt at gå hjemme efterhånden!

Argh, kl 7??? Det havde jeg ikke overlevet, uden at skælde dem ud, HVER morgen

Ej det bliver bare hurtigt virkelig kedeligt at gå hjemme, hvis jeg så bare var gravid, så kunne man da hygge sig med at gøre klar til den lille ny Men jeg må nøjes med at jagte mine 2 katte rundt i hytten(stakkels underbo, som snorker så højt at jeg ikke kan sove uden ørepropper)

Anmeld

25. marts 2011

camillakrath

Argh, kl 7??? Det havde jeg ikke overlevet, uden at skælde dem ud, HVER morgen

Ej det bliver bare hurtigt virkelig kedeligt at gå hjemme, hvis jeg så bare var gravid, så kunne man da hygge sig med at gøre klar til den lille ny Men jeg må nøjes med at jagte mine 2 katte rundt i hytten(stakkels underbo, som snorker så højt at jeg ikke kan sove uden ørepropper)

Du har ret. Har også vasket en del efterhånden til mig. Og nu skal vi snart ha hentet resten af tingene til værelset. Så må jeg bruge lidt tid på det.

Katte er sgu godt selskab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.