Det er måske lidt for meget....kender I det...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

twinboys

Ja jeg shopper også altid til drengene frem for mig selv... men fødselsdagsgaven til mig vil jeg gerne selv have... Men også der kunne jeg sagtens finde på at ønske mig sæsonpas til legoland til os alle 4

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

2721

Eva. skriver:

Jeg har lige sagt til mine forældre at jeg ønsker mig en trampolin da de spurgte om ønsker til min fødselsdag...så nu er jeg blevet så kedelig at jeg ønsker mig gaver til børnene frem for mig selv, for jeg jo har alt...hehe...har jeg ikke, men...ja, kender i det....og det gør I jo nok...børnene frem for...

Kender det godt i julegave ønskede jeg mig ting til vores trip trap stol, legetøj, tremmeseng og gavekort til baysam

Anmeld

25. marts 2011

eElak

Jeg har lige sagt til mine forældre at jeg ønsker mig en trampolin da de spurgte om ønsker til min fødselsdag...så nu er jeg blevet så kedelig at jeg ønsker mig gaver til børnene frem for mig selv, for jeg jo har alt...hehe...har jeg ikke, men...ja, kender i det....og det gør I jo nok...børnene frem for...

voksne kan altså også godt bruge trampolinen..... 

Altså - julegaven fra min far har i de sidste 2 år været årskort til ZOO... Så jeg ønsker mig heller ikke noget til mig selv sådan rigtigt... selvom dyrerne er søde var det jo ikke noget jeg ville ønske mig hvis jeg ikke havde knægten 

Anmeld

25. marts 2011

Tulle28

Jeps det kender jeg godt - har lige haft fødselsdag og fik "sældud" over at der stod ting til min datter på listen Men som du selv siger, når man ikke selv har pengene og iøvrigt ikke rigtig ønsker sig noget, så...

Anmeld

25. marts 2011

LinLin

kender det aaaalt for godt

Anmeld

25. marts 2011

Assi

TbCp skriver:

Må blankt indrømme at når jeg har fødselsdag så ønsker jeg mig kun ting til mig selv... kan altid finde på ønsker, og har en lang ønskeliste liggende på computeren som jævnligt bliver opdateret...
Er vist stadig 5 år når det kommer til fødselsdage

Det kunne være mig, der havde skrevet det ...min ønskeseddel på computeren bliver jævnligt opdateret..og den er langgggg! Men tilgengæld gør mine to børns også!

Anmeld

25. marts 2011

lisesp83

Ej ja, om jeg kender det..

Ligesom til min fødselsdag sidste år - da fik jeg et gavekort til H&M, og jeg fik strenge ordre om, at bruge det på MIG!! Men hvad gjorde jeg?? Brugte det på min datter Julie.

Og sådan gør jeg tit.

Anmeld

25. marts 2011

JonTri

Eva. skriver:

Det er da et super familieønske - og så kan du lige oveni, ønske dig den der dvd, der giver gode motionstips på trampolinen...

Klem Rikke - der også godt gad ha en trampolin!

Anmeld

25. marts 2011

132319

Eva. skriver:

No way 

Mine unger får SÅ meget, både til hverdag og til fødselsdage så når jeg har fødselsdag tænker jeg kun på mig selv 

Jeg kan slet ikke forestille mig, ikke at lunne finde på noget at ønske mig  

Så nej, jeg elsker mine børn men de skal dældytme ikke have mine fødselsdagsgaver!

Anmeld

25. marts 2011

Nadia&Daniel

Eva. skriver:

Kender det alt for godt... F.eks. de gavekort jeg fik til min fødselsdag og jul, dem har jeg brugt på tøj til Laura. Og til min næste fødselsdag, ønsker jeg mig fælles ting til lejligheden og til Laura..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.