Det er måske lidt for meget....kender I det...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.099 visninger
21 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Aves.

Jeg har lige sagt til mine forældre at jeg ønsker mig en trampolin da de spurgte om ønsker til min fødselsdag...så nu er jeg blevet så kedelig at jeg ønsker mig gaver til børnene frem for mig selv, for jeg jo har alt...hehe...har jeg ikke, men...ja, kender i det....og det gør I jo nok...børnene frem for...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Mira0911

Eva. skriver:

Jeg har lige sagt til mine forældre at jeg ønsker mig en trampolin da de spurgte om ønsker til min fødselsdag...så nu er jeg blevet så kedelig at jeg ønsker mig gaver til børnene frem for mig selv, for jeg jo har alt...hehe...har jeg ikke, men...ja, kender i det....og det gør I jo nok...børnene frem for...

Er selv slem til det... 

Vi mødre burde ønske noget som vi kan forkæle os selv med... Wellness og sådan.... 

Anmeld

24. marts 2011

Aves.

MoarJ skriver:

Er selv slem til det... 

Vi mødre burde ønske noget som vi kan forkæle os selv med... Wellness og sådan.... 

Ja... men når nu de mangler og jeg ikke liiiige har pengene...men du har ret, jeg synes jo bare jeg har det fint nok, så....måske når man ikke har børn hjemme mere eller...

Anmeld

24. marts 2011

Mira0911

Eva. skriver:

Ja... men når nu de mangler og jeg ikke liiiige har pengene...men du har ret, jeg synes jo bare jeg har det fint nok, så....måske når man ikke har børn hjemme mere eller...

Ja det ender vel sådan, man først forkæler sig selv der og ønsker noget til sig selv generelt... 

Man vil altid gør sit bedste for sine børn... 

Anmeld

24. marts 2011

Aves.

MoarJ skriver:

Ja det ender vel sådan, man først forkæler sig selv der og ønsker noget til sig selv generelt... 

Man vil altid gør sit bedste for sine børn... 

Ja, forhåbentlig vil man det eller vil alle det...men de lider jo heller ingen nød fordi man gør noget for sig selv...men ja, jeg synes jo bare lige at de maglede sådan en..

Anmeld

24. marts 2011

DLM

jo kender det godt ønsker mig 10 gange hellere noget til min søn end til mig selv

Anmeld

24. marts 2011

Mira0911

Eva. skriver:

Ja, forhåbentlig vil man det eller vil alle det...men de lider jo heller ingen nød fordi man gør noget for sig selv...men ja, jeg synes jo bare lige at de maglede sådan en..

Også helt fint at du ønsker noget til dem... 

Måske du er heldig at din mor også har købt noget til dig alligevel... 

Anmeld

24. marts 2011

Lou87

Haha hvor er du sød Eva

Nu elsker jeg gaver selv, så der kan jeg nok ikk være med..
Men når jeg køber ting selv, ja så er det tit og ofte til min pige i stedet for mig selv jeg kommer hjem med noget.. OGSÅ selvom hun HAR rigeligt tøj feks

Anmeld

24. marts 2011

Carina1977

Eva. skriver:

Ihh hvor jeg kender det....det kan jeg også meget tit tage mig selv i at sige. Når folk kommer og spørger mig, hvad jeg ønsker mig, så kan jeg ikke komme på ret meget. Derimod kan jeg sagtens ønske mig ting til Mark.

Måske det bare er en del af det at være mor

Anmeld

25. marts 2011

TbCp

Må blankt indrømme at når jeg har fødselsdag så ønsker jeg mig kun ting til mig selv... kan altid finde på ønsker, og har en lang ønskeliste liggende på computeren som jævnligt bliver opdateret...
Er vist stadig 5 år når det kommer til fødselsdage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.