Vil have hænge maven væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Aves.

bullerbassen skriver:

Er desværre ikke medlem af danmark - så skal betale selv.

P.s det var efter at have set dine billeder jeg besluttede mig

Ok.. men kan du ikke blive medlem for du kan jo spare en masse...og dejligt at min vom er til inspiration...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

bullerbassen

Anonym skriver:

jeg har fået af vide af min læge at hvis dette ikke er pga kosmetiske årsager kan hun give henvisning.. Mit hat gjort jeg er blevet depermerert og får nu rimelig stærk medicin..

Grunden til jeg spørg er at :

Jeg har fået en henvisning fra læge , men blev blank afvist på sygehuset.

Det er kun ved meget store vægttab og meget løst skind det bliver bevilligt ( fik jeg afvide af det søde læge der kikkede på mig )

Anmeld

24. marts 2011

bullerbassen

Ok.. men kan du ikke blive medlem for du kan jo spare en masse...og dejligt at min vom er til inspiration...

hi hi ja skønt ikke ( ej syntes du er blevet flot )

Fik lov at se dine billeder og kunne se hvor flot det kunne blive.

Kan desværre nok ikke blive medlem, de tar jo ikke skadet personer ind  

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

bullerbassen skriver:

Grunden til jeg spørg er at :

Jeg har fået en henvisning fra læge , men blev blank afvist på sygehuset.

Det er kun ved meget store vægttab og meget løst skind det bliver bevilligt ( fik jeg afvide af det søde læge der kikkede på mig )

jeg vil blive SÅ ulykkelig hvis jeg bliver afvist......

det er virkelig alt jeg drømmer om /ved mig selv) er den dej mave SKAL væk.. føler mig selt ikke pæn og jeg kan ikke vise mig overfor min mand mere og har ikke vist mig i bar mave i to år heller ikke overfor ham... og det vil jeg gerne kunne gøre igen..

Anmeld

24. marts 2011

norenberg

Hvis du har hud irritation og det påvirker dig psykisk at du har så meget maveskind...burde du kunne blive henvist til et offentligt sygehuset og få det fjernet gratis...jeg er indstillet til at få det fjernet efter sommerferien....

Anmeld

24. marts 2011

bullerbassen

Anonym skriver:

jeg vil blive SÅ ulykkelig hvis jeg bliver afvist......

det er virkelig alt jeg drømmer om /ved mig selv) er den dej mave SKAL væk.. føler mig selt ikke pæn og jeg kan ikke vise mig overfor min mand mere og har ikke vist mig i bar mave i to år heller ikke overfor ham... og det vil jeg gerne kunne gøre igen..

Nu ved jeg jo ikke hvor meget det drejer sig om.

Men jeg er også super ked af mit , og det er bestemt ikke for at tage håbet fra dig.

Men lægen på syge huset sagde at det ikke var en gyldig grund for så er det jo kostmetisk og det ville hun ikke operere.

Jeg kunne bare slanke med med kostomlægning

Anmeld

24. marts 2011

bullerbassen

norenberg skriver:

Hvis du har hud irritation og det påvirker dig psykisk at du har så meget maveskind...burde du kunne blive henvist til et offentligt sygehuset og få det fjernet gratis...jeg er indstillet til at få det fjernet efter sommerferien....

Jeg har været til forundersøgelse og fik afvide at psykisk er ikke en gyldig grund.

Men om der er forskel skal jeg ikke kunne sige

Anmeld

24. marts 2011

Aves.

bullerbassen skriver:

hi hi ja skønt ikke ( ej syntes du er blevet flot )

Fik lov at se dine billeder og kunne se hvor flot det kunne blive.

Kan desværre nok ikke blive medlem, de tar jo ikke skadet personer ind  

Tak.. og ja, så må du jo spare op...selvom det er mange penge, så er det virkelig det værd...mine bryster var også dyre og selvbetalte...

Anmeld

24. marts 2011

norenberg

bullerbassen skriver:

Jeg har været til forundersøgelse og fik afvide at psykisk er ikke en gyldig grund.

Men om der er forskel skal jeg ikke kunne sige

der er meget forskel på hvor man kommer hen...syntes det er lidt dårligt nogle steder svinger kravene til ens bmi helt fra 25 - 30 så det er lidt efter hvor heldog man er...

Anmeld

24. marts 2011

bullerbassen

Eva. skriver:

Tak.. og ja, så må du jo spare op...selvom det er mange penge, så er det virkelig det værd...mine bryster var også dyre og selvbetalte...

Ja er i fuld gang brysterne fik jeg så tilgengæld betalt

Er sikker på det er alle pengene værd ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.