Vil have hænge maven væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.907 visninger
22 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Anonym trådstarter

hej piger

jeg vil starte med at sige jeg er ano, da dette er et MEGET følsesladet emne for mig..

jeg har fået 2 børn og var deværre KÆMPE under mine graviditeter.. jeg har efter mine graviditeter formået at tabe mig så jeg er rimelig tilfreds med min krop. MEN nu slasker mit maveskind

jeg syntes jeg er så lækker i cowboy bukser BAGFRA for forfra hænger maven ud over det hele..

når jeg ligger i badekar flyder min pludder mave op.. jeg har trænet de sidate 2 år men det eneste jeg ikke kan gøre noget ved er den mave.. jeg knokler og knokler for at stramme den op men der sker INTET.. nu overvejder jeg at ringe til min læge og hører om hun kan henvise mig til en plastickirugi (staves) der måske kan hjælpe mig så jeg kan passe almindelig tøj igen...

syntes det er sådan et slag i hovdet at man har tabt så mange kg og man ligner bare en der har en bolledej under trøjen..... det er simpelthen ikke fair......

ville ikke så meget med dette indlæg.. havde bare brug for en skulder at  hos....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Tvillingemor80

Kender det super godt.. har selv født tvillinger og DET er bestemt hellere ikke kønne spor det har efterladt sig..

Anmeld

24. marts 2011

Aves.

Så må du jo få en tid hos en kirurg...

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Så må du jo få en tid hos en kirurg...

er ved at sparre op men det koster jo mange penge.. men vil ringe til min læge i morgen og hører om hun kan henvise mig så bliver det vist lidt billigere....

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

amandamh skriver:

Kender det super godt.. har selv født tvillinger og DET er bestemt hellere ikke kønne spor det har efterladt sig..

tak for

Anmeld

24. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

er ved at sparre op men det koster jo mange penge.. men vil ringe til min læge i morgen og hører om hun kan henvise mig så bliver det vist lidt billigere....

Hvis du er medlem af danmark, så betaler de.

Anmeld

24. marts 2011

bullerbassen

Er også super ked af min mave , som ikke er for køn efter en tvilling graviditet.

Har besluttet mig at få det fjernet når pengene er til det.

Må jeg spørge til det med henvisning ??

Ved reglerne er blevet strammet på i det offenlige, så det er MEGET svært at få det betalt.

Anmeld

24. marts 2011

Aves.

bullerbassen skriver:

Er også super ked af min mave , som ikke er for køn efter en tvilling graviditet.

Ved reglerne er blevet strammet på i det offenlige, så det er MEGET svært at få det betalt.

Gennem danmark der bestemmer du jo selv...det er din forsikring og du finder bare en kirirug (de skal dog være godkendt af dk) så får du det lavet og betalt op til 85% dog med et max beløb

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

bullerbassen skriver:

jeg har fået af vide af min læge at hvis dette ikke er pga kosmetiske årsager kan hun give henvisning.. Mit hat gjort jeg er blevet depermerert og får nu rimelig stærk medicin..

Anmeld

24. marts 2011

bullerbassen

Eva. skriver:

Gennem danmark der bestemmer du jo selv...det er din forsikring og du finder bare en kirirug (de skal dog være godkendt af dk) så får du det lavet og betalt op til 85% dog med et max beløb

Er desværre ikke medlem af danmark - så skal betale selv.

P.s det var efter at have set dine billeder jeg besluttede mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.