Tænk engang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

Jaaa det er fandme for dårligt... De lever bedre end mig Jeg prøver i det mindste a få noget u a mit liv

Haha præcis .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

twinny

Mulleunge skriver:

Haha præcis .. 

Jeg synes virkelig det er grotesk også de sidder og siger det er simpelhen så hårdt. 

de skal have beroligende medicin og andet medicin for ikk at gå amok på hinanden

Anmeld

24. marts 2011

SHERO

Baby-støv skriver:

I begge dele. Dem jeg kender der har siddet i arrest, synes det var hyggeligt.... Jeg synes de slipper for let.

Og mange af dem der sidder i arrest er blevet dømt og venter på at komme i fængelset... Så det er ikk kun uskyldige.

Det er jo så fordi fængslerne er overfyldte. For pointen med arresthusene er netop det er folk der ikke er kommet for en dommer ergo er de uskyldige...

Synes det er rigtig sørgeligt at folk er herinde dømmer folk inden i reelt er blevet det, og endnu mere sørgeligt at tro at fordi nogen synes det er let betyder det det er det. For der er som sagt kæmpe forskel på hvor man sidder og hvem personalet er, om man er i Iso osv... men kan da høre dine bekendte har været heldige, langt fra alle der er det...

Anmeld

24. marts 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

Jeg synes virkelig det er grotesk også de sidder og siger det er simpelhen så hårdt. 

de skal have beroligende medicin og andet medicin for ikk at gå amok på hinanden

ej men altså .. 

Jeg syntes det er direkte tåbeligt !! og bliver simpelthen så irriteret over at der er så mange af sådanne slags mennesker i vores samfund! 

Jeg mener det sgu når jeg siger at de har det bedre end vores ældre!

Anmeld

24. marts 2011

twinny

Tullen85 skriver:

Det er jo så fordi fængslerne er overfyldte. For pointen med arresthusene er netop det er folk der ikke er kommet for en dommer ergo er de uskyldige...

Synes det er rigtig sørgeligt at folk er herinde dømmer folk inden i reelt er blevet det, og endnu mere sørgeligt at tro at fordi nogen synes det er let betyder det det er det. For der er som sagt kæmpe forskel på hvor man sidder og hvem personalet er, om man er i Iso osv... men kan da høre dine bekendte har været heldige, langt fra alle der er det...

Okay, men ham der var i tv var blevet dømt og var ikk uskyldige....

Så siger vi de har været heldige....

Jeg siger jeg synes det er for let, fordi jeg har ikk hørt andet, set andet ligemeget hvor det har været hvem personalet har været og om de har været i ISO. Jeg synes de har det for godt, frem for mange andre lande. Og jeg bliver sur over vores skattekroner går på fladskærme og dyre ting, når jeg mener der er andre i samfundet der har mere brug for det.

Anmeld

24. marts 2011

SHERO

Baby-støv skriver:

Okay, men ham der var i tv var blevet dømt og var ikk uskyldige....

Så siger vi de har været heldige....

Jeg siger jeg synes det er for let, fordi jeg har ikk hørt andet, set andet ligemeget hvor det har været hvem personalet har været og om de har været i ISO. Jeg synes de har det for godt, frem for mange andre lande. Og jeg bliver sur over vores skattekroner går på fladskærme og dyre ting, når jeg mener der er andre i samfundet der har mere brug for det.

Som sagt har jeg ikke set programmet...

Men min "erfaring", de mange jeg efterhånden har kendt/kender siger mig det langt fra er en badeferie, jeg har set voksne mænd der kunne klare verden bryde sammen i desperation og despression. Der er ingen tvivl om der er kæmpe forskel på hvor mange sidder, og hvem man er, om man er banderelateret eller butikstyv.

Jeg synes det er sørgeligt at mine skattekroner skal gå til løn for noget af de rådne kar i kriminalforsorgen som terrorisere de indsatte og de pårørene... Men sådan er vi jo så forskellige....

Anmeld

24. marts 2011

twinny

Som sagt har jeg ikke set programmet...

Men min "erfaring", de mange jeg efterhånden har kendt/kender siger mig det langt fra er en badeferie, jeg har set voksne mænd der kunne klare verden bryde sammen i desperation og despression. Der er ingen tvivl om der er kæmpe forskel på hvor mange sidder, og hvem man er, om man er banderelateret eller butikstyv.

Jeg synes det er sørgeligt at mine skattekroner skal gå til løn for noget af de rådne kar i kriminalforsorgen som terrorisere de indsatte og de pårørene... Men sådan er vi jo så forskellige....

ja der er vi så forskellige.... Men efter min "erfaring" er det stik modsat.

Du får det til at lyde som om dem jeg kender er små drenge som har siddet indefor næsten ingenting. Det kan jeg fortælle dig, det er det ikke...

Udover det, tror jeg ikk dem der arbejder i arresten har det let, så fint mine skattekroner går der til.... hellere det.

Men ikk mere debat herfra, da vi har to vidt forskellige holdninger og oplevelser, så vi bliver aldrig enige.

god aften...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.