Tænk engang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
26 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

twinny

Så i Krimi5, Det med Arresten...?

De indsatte synes det er meget synd for dem selv. Fordi der var fyldt i arresterne.... Det var meget hårdt...

De får medicin, fladskærme eget værelse o.s.v... tænk engang... er jeg den eneste der kan blive sur over de flaber sådan??? tænk over hvordan de har det i andre lande (deres fængelser), så er det rent ferie....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Mi

Har det på samme måde. De er sku ikke på ferie med all inclusive

Anmeld

24. marts 2011

Klumpe-dumpe

Baby-støv skriver:

Så i Krimi5, Det med Arresten...?

De indsatte synes det er meget synd for dem selv. Fordi der var fyldt i arresterne.... Det var meget hårdt...

De får medicin, fladskærme eget værelse o.s.v... tænk engang... er jeg den eneste der kan blive sur over de flaber sådan??? tænk over hvordan de har det i andre lande (deres fængelser), så er det rent ferie....

Nej jeg sad og tænkte fuldstændig det samme....

Hvad synes du om ham Nicolaj?

Et eller andet sted havde jeg sq ondt af ham.... Tænk sig at hans egen mor har taget ham med på røvertugt

Anmeld

24. marts 2011

wamse

Jeg så også programmet, men jeg ser ikke flæbende mænd, men sørgelige skæbner. 

Selvfølgelig skal der også være ordenlige forhold for de indsatte, det er mennesker vi snakker om. Jeg kan føle afsky for deres handlinger, men vælger at se mennesket frem for deres handling.

Jeg siger ikke at der skal være luksusforhold.

Anmeld

24. marts 2011

twinny

Rose <3 skriver:

Nej jeg sad og tænkte fuldstændig det samme....

Hvad synes du om ham Nicolaj?

Et eller andet sted havde jeg sq ondt af ham.... Tænk sig at hans egen mor har taget ham med på røvertugt

jamen det er jo rent badeferie de er på... Jeg bliver stik tosset over de synes det er så hårdt....

Jamen, det er skide synd for den dreng, han kan ikke bryde den sociale arv og a gode grunde...  moren og onkel er sindsyge...

Anmeld

24. marts 2011

Sasja77

Kan ikke se de kanaler men du er ikke den eneste! Jeg har ikke ondt af de indsatte, de har lavet noget lort så må man tage straffen og så gider jeg faktisk ikke at høre på deres brok! Kan du ikke lide lugten i bageriet skulle du sgu ha' tænkt dig om før du begår kriminalitet! Eller noget i den stil;-)

Anmeld

24. marts 2011

Aves.

wamse skriver:

Selvfølgelig skal der også være ordenlige forhold for de indsatte, det er mennesker vi snakker om. Jeg kan føle afsky for deres handlinger, men vælger at se mennesket frem for deres handling.

Lige netop...det er sgu stakkels mennesker...ofre...og ja, de gør noget forkert og straffes..men hvad og hvem har streffet dem til at ende med at leve sådan et lorteliv...jeg har ondt af dem, virkelig meget...ingen vælger at ende sådan...

Anmeld

24. marts 2011

twinny

wamse skriver:

Okay, jeg ser det som flæbende mænd. De har jo selv sat sig i den situation. De ved hvor de kan ende, hvis de begår hjemmerøveri. Så må de sgu også tage straffen.

De har luksus forhold i mine øjne, Medicin i hoved og r*v, fladskærm, PS3 osv. Rene lagner, eget værelse, kan fise rundt på gangene. altså det er et fængelset...

Anmeld

24. marts 2011

Klumpe-dumpe

Baby-støv skriver:

jamen det er jo rent badeferie de er på... Jeg bliver stik tosset over de synes det er så hårdt....

Jamen, det er skide synd for den dreng, han kan ikke bryde den sociale arv og a gode grunde...  moren og onkel er sindsyge...

Ja de kan dælme ikke være de klogeste, altså onklen og moderen

Anmeld

24. marts 2011

twinny

Sasja77 skriver:

Kan ikke se de kanaler men du er ikke den eneste! Jeg har ikke ondt af de indsatte, de har lavet noget lort så må man tage straffen og så gider jeg faktisk ikke at høre på deres brok! Kan du ikke lide lugten i bageriet skulle du sgu ha' tænkt dig om før du begår kriminalitet! Eller noget i den stil;-)

hehe...  Jaah, altså når du begår hjemmerøveri, så kender man også den dårlige side af  det... Også sidde at flæbe over der er fyldt. Men de har fladskærme, ps3 eget værelse osv. De har det bedre end mig som er på SU..,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.