Livmoderen.... ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Holbæktrunten

MoarJ skriver:

Tak.... Håber virkelig også alt går som det skal... 

Er spændt på kønsscanningen i morgen.... 

Det kan jeg dælme godt forstå :0)

Vi har netop i dag fået udløst spændingen... Vi får en lille dreng  Fantastisk fødselsdagsgave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Palaja

MoarJ skriver:

Ja det må det være... Første graviditet blødte jeg kun 1 gang... Så det her er jeg noget bekymret over... 5 gange på 1½ uge... 

Uha ja, det kan jeg godt forstå du er. Det er ikke sjovt at bløde når man er gravid. Det føles bare helt forkert, selvom det egentligt er ret almindeligt.

Jeg blødte også en da jeg var i 14.-15. uge. Min mor blødte rigtigt meget da hun ventede min lillesøster, også store klumper - så man kan altså bløde rigtigt voldsomt uden at det nødvendigvis har noget med barnet at gøre.

Selvfølgelig er alt som det skal være

Anmeld

24. marts 2011

Mira0911

Holbæktrunten skriver:

Det kan jeg dælme godt forstå :0)

Vi har netop i dag fået udløst spændingen... Vi får en lille dreng  Fantastisk fødselsdagsgave

Tillykke..... 

Jeg er selv møg hamrende spændt.... 

Anmeld

24. marts 2011

Mira0911

Palaja skriver:

Uha ja, det kan jeg godt forstå du er. Det er ikke sjovt at bløde når man er gravid. Det føles bare helt forkert, selvom det egentligt er ret almindeligt.

Jeg blødte også en da jeg var i 14.-15. uge. Min mor blødte rigtigt meget da hun ventede min lillesøster, også store klumper - så man kan altså bløde rigtigt voldsomt uden at det nødvendigvis har noget med barnet at gøre.

Selvfølgelig er alt som det skal være

Jeg har  også fået at vide at det er meget normalt at bløde i en graviditet... For mig er det slet ikke normalt.. Det gør mig nervøs osv... 

Anmeld

24. marts 2011

Palaja

MoarJ skriver:

Jeg har  også fået at vide at det er meget normalt at bløde i en graviditet... For mig er det slet ikke normalt.. Det gør mig nervøs osv... 

Det kender jeg godt. Men heldigvis skal du til scanning i morgen kan jeg forstå, så kan der forhåbentlig komme lidt ro på dig igen.

Anmeld

24. marts 2011

Mira0911

Palaja skriver:

Det kender jeg godt. Men heldigvis skal du til scanning i morgen kan jeg forstå, så kan der forhåbentlig komme lidt ro på dig igen.

Ja meget... Troede slet ikke det vil kunne lade sig gøre at få taget en kønsscaning så tidligt i graviditeten... 

Anmeld

24. marts 2011

Palaja

MoarJ skriver:

Ja meget... Troede slet ikke det vil kunne lade sig gøre at få taget en kønsscaning så tidligt i graviditeten... 

Nej det vidste jeg heller ikke. Det er spændende hvad du får. Det må være mærkeligt at vide det så tidligt. Jeg vidste det ikke før jeg havde født 

Anmeld

24. marts 2011

Mira0911

Palaja skriver:

Nej det vidste jeg heller ikke. Det er spændende hvad du får. Det må være mærkeligt at vide det så tidligt. Jeg vidste det ikke før jeg havde født 

Før fik jeg det først at vide i uge 19... 

Anmeld

24. marts 2011

Palaja

MoarJ skriver:

Før fik jeg det først at vide i uge 19... 

Er det så sikkert nok når du ikke er længere i graviditeten? hvor stor risiko er der for de tager fejl??

Anmeld

24. marts 2011

Mira0911

Palaja skriver:

Er det så sikkert nok når du ikke er længere i graviditeten? hvor stor risiko er der for de tager fejl??

Der hvor jeg skal hen, privat klinik (scanningsjordemoderen.dk) De kan scanne køn fra 14+0 og frem til fødsel... 

hvad jeg kan læse mig frem til, så er de meget præcise på klinikken... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.