Livmoderen.... ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.909 visninger
28 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Mira0911

Hvad sker der, hvis den ikke vokser som den skal? 

Nogle der kan fortælle om det? Er det ikke i forbindelse med en GU?

Lægen vil i næste uge lige tjekke om min livmoder overhovedet vokser... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Mira0911

Slet ikke nogle der ved noget om det? 

Anmeld

24. marts 2011

Palaja

Lægen kan mærke ved en GU om din livmoder er forstørret, hvilket den vil være hvis du er gravid, da den vokser så der er plads til barnet. 

Jeg havde en MA for nogle år siden og lægen kunne mærke at min livmoder ikke var forstørret, så hun sendte mig til scanning.

Men, jeg blødte også under min sidste graviditet, og har en dejlig datter alligevel... Men forstår udemærket at du er bange! Er sikker på alt er OK. 

Anmeld

24. marts 2011

Mira0911

Palaja skriver:

Lægen kan mærke ved en GU om din livmoder er forstørret, hvilket den vil være hvis du er gravid, da den vokser så der er plads til barnet. 

Jeg havde en MA for nogle år siden og lægen kunne mærke at min livmoder ikke var forstørret, så hun sendte mig til scanning.

Men, jeg blødte også under min sidste graviditet, og har en dejlig datter alligevel... Men forstår udemærket at du er bange! Er sikker på alt er OK. 

Jeg vil selv mene at den vokser, når maven også vokser... 

Der er ikke andet end at vente og se hvad lægen finder ud af... Måske at det er en af grundene til at jeg bløder som jeg gør, når hun vil tjekke livmoderen i forbindelse med blødningerne... 

Anmeld

24. marts 2011

Holbæktrunten

Er du sikker på at det ikk ere moderkagen de vil tjekke i forbindelse med lødningerne? Den kan jo have løsnet sig en smule...

Livmoderen skal nok vokse, så længe baby gør det  

Anmeld

24. marts 2011

Mira0911

Holbæktrunten skriver:

Er du sikker på at det ikk ere moderkagen de vil tjekke i forbindelse med lødningerne? Den kan jo have løsnet sig en smule...

Livmoderen skal nok vokse, så længe baby gør det  

Det er livmoderen lægen vil tjekke... 

Anmeld

24. marts 2011

Palaja

MoarJ skriver:

Jeg vil selv mene at den vokser, når maven også vokser... 

Der er ikke andet end at vente og se hvad lægen finder ud af... Måske at det er en af grundene til at jeg bløder som jeg gør, når hun vil tjekke livmoderen i forbindelse med blødningerne... 

Ja, jeg tror heller ikke du skal tænke for meget over det. Det er vel bare ren rutine i forb. med de blødninger du har haft... 

Anmeld

24. marts 2011

Holbæktrunten

Det er livmoderen lægen vil tjekke... 

Okay... Ja, så må jeg indrømme at jeg er helt blank...

Men følger med i dine indlæg herinde, og håber sådan at det går den rigtige vej, og at du får dig et smukt og dejligt sensommerbarn/efterårsbarn

Anmeld

24. marts 2011

Mira0911

Palaja skriver:

Ja, jeg tror heller ikke du skal tænke for meget over det. Det er vel bare ren rutine i forb. med de blødninger du har haft... 

Ja det må det være... Første graviditet blødte jeg kun 1 gang... Så det her er jeg noget bekymret over... 5 gange på 1½ uge... 

Anmeld

24. marts 2011

Mira0911

Holbæktrunten skriver:

Okay... Ja, så må jeg indrømme at jeg er helt blank...

Men følger med i dine indlæg herinde, og håber sådan at det går den rigtige vej, og at du får dig et smukt og dejligt efterårsbarn

Tak.... Håber virkelig også alt går som det skal... 

Er spændt på kønsscanningen i morgen.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.