CamillaRH skriver:
Jeg har det helt på samme måde.
Bare lidt værre..
Jeg bruger penge jeg ikke har..
Jeg har en kassekredit på 20.000kr har brugt 12.800kr KUN på tøj til min søn. Jeg er helt vildt med Hummel.
Har har 5 smækbukser, 15 zip trøjer osv osv. Der er stadig prismærker på halvdelene af det. Jeg køber noget hverdag, om det er en body eller om det er en Jakke til 500. HVERDAG! jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre ved det.
Indtil nu har jeg kunne tillade mig det, fordi vi har haft råd til at kunne gøre det, da min kæreste har haft sin egen cafe. Den har han bare ikke længre og det ændre jo det hele økonomisk.
Har lige kiggede i hans skab, han har to molo jakker, 3 hummel jakker, 2 addias jakker. Skal lige siges han kun er 11 måneder..
Pas på! jeg kan ikke stoppe.. Og det bliver hurtigt også sådan for dig. Du kan endelig skrive en PB! hvis du har nogle spørgsmål
Hold da op han mangler ikke nået din lille mand
Har desværre også en tendens til at købe ALT for meget tøj til frandsen.
Har større str der ligger klar i skabet ( MEGET ) og kan alligevel blive ved.
Køber dog aldrig uden jeg har penge - elsker bare at shoppe. Hvilket gør at jeg ofte må sælge ud af tøj vi ikke får brugt.
TIL TS : Ved ikke om du har shopaholic men måske på vej. Men det første & største er vel at erkende det . Så det er da en start.
Anmeld