Lunae skriver:
Nu er det sagt - Jeg tror, at jeg er Shopaholic.
Jeg køber alt hvad jeg ser og overvejer sjældent mine køb.
Jeg kiggede idag i min datters skab - 4 køredragte i str 74 og 3 af de samme køredragte i forskellige str. Jeg har på under en måned haft 4 forskellige klapvogne. Jeg har 2 splinternye Odder barnevogne.
Nåh ja, mit eget skab bugner også. Hvis jeg finder noget jeg kan lide, så køber jeg det! Jeg nøjes ikke med én ting, men køber tingen i alle farver. Jeg har 4 flyttekasser i kælderen med tøj, hvor noget af det stadig er med prismærke.
Jeg har omkring 100 par sko. 10 dyre ure og en masse dyre smykker!
Jeg har de sidste 7 mdr haft 3500 kr mere udbetalt end normalt. De er brugt rub og stub.
Det eneste positive er, at jeg aldrig bruger penge, som jeg ikke har. Men jeg er bange, bange for at jeg pludselig ikke kan få nok og bare bruger penge, som jeg ikke har!
Hvad fanden gør jeg? Jeg føler, at jeg har brug for råd og vejledning!
(er jeg meget unormal eller har andre det ligesom mig?)
Jeg har det helt på samme måde.
Bare lidt værre..
Jeg bruger penge jeg ikke har..
Jeg har en kassekredit på 20.000kr har brugt 12.800kr KUN på tøj til min søn. Jeg er helt vildt med Hummel.
Har har 5 smækbukser, 15 zip trøjer osv osv. Der er stadig prismærker på halvdelene af det. Jeg køber noget hverdag, om det er en body eller om det er en Jakke til 500. HVERDAG! jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre ved det.
Indtil nu har jeg kunne tillade mig det, fordi vi har haft råd til at kunne gøre det, da min kæreste har haft sin egen cafe. Den har han bare ikke længre og det ændre jo det hele økonomisk.
Har lige kiggede i hans skab, han har to molo jakker, 3 hummel jakker, 2 addias jakker. Skal lige siges han kun er 11 måneder..
Pas på! jeg kan ikke stoppe.. Og det bliver hurtigt også sådan for dig. Du kan endelig skrive en PB! hvis du har nogle spørgsmål
Anmeld