Boligforeninger????????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Heidisbebs

wamse skriver:

Trækker lige mit svar tilbage 

Hvis hun ikke vil/kan overtage den til den dato, som den skal overtages fra, så tror jeg da at du får den tilbudt

ÅÅÅhh det lyder jo meget bedre  Håber det virkeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

slettet_7530

Heidisbebs skriver:

Den bolig hun bor i nu er ikke lejet ved  det boligselskab. .... Hun har jo også fået den bolig tilbudt som jeg også er interesseret i, men kan først flytte ind om 3 måneder....

Så betaler hun jo bare husleje 2 steder

Anmeld

24. marts 2011

Heidisbebs

Albertesmor skriver:

Så betaler hun jo bare husleje 2 steder

Ja men det havde hun sagt at de ikke havde penge til.. så hun håbede at de ville holde den til hun kunne overtage den om 3 måneder og det er så der jeg spørger om I tror de vil det og den står tom i 3 måneder eller om de lejer den ud til en der kan flytte ind den dag den er ledig.....

Anmeld

24. marts 2011

slettet_7530

Heidisbebs skriver:

Ja men det havde hun sagt at de ikke havde penge til.. så hun håbede at de ville holde den til hun kunne overtage den om 3 måneder og det er så der jeg spørger om I tror de vil det og den står tom i 3 måneder eller om de lejer den ud til en der kan flytte ind den dag den er ledig.....

Den havde jeg ikke lige fanget, så vil den blive tilbudt til andre, de er fuldstændige ligeglade med om folk ikke har pengene

Anmeld

24. marts 2011

VIPpigen

Her overtager du boligen fra den er ledig. Så skal hun overtage 1 maj, så skal hun betale 1 maj. De mister penge på at lade hende vente til hendes opsigelseperiode er slut ved det andet selskab...

Dog kan det måske være at det andet boligselskab som hun bor i nu kan udleje hendes bolig ud fra den 15 maj, eller 1 juni. Kan de det behøver hun ikke de 3 måneders opsigelse da de ikke mister penge på denne rokering. Så der er mange ting der spiller ind. Men ellers Nej så kan hun ikke holde boligen på standby uden at betale husleje

for du får den fra 1 Maj

Anmeld

25. marts 2011

Heidisbebs

Mange tak for svar ale sammen, så er der måske et lille håb for mig alligevel, det ville nu være dejligt

Anmeld

25. marts 2011

wamse

Hvornår vil du få svar på om du vil få den tilbudt så? Du skal da komme med en opdatering på det :-)

Anmeld

25. marts 2011

Heidisbebs

wamse skriver:

Hvornår vil du få svar på om du vil få den tilbudt så? Du skal da komme med en opdatering på det :-)

Sidate frist er her d 29 marts og hvis ikke man har hørt noget op til en uge efter så har en anden fået den.... Så jeg håber og håber..Overvejer at ringe der ind d 29, de må da vide det der ??

Anmeld

25. marts 2011

wamse

Heidisbebs skriver:

Sidate frist er her d 29 marts og hvis ikke man har hørt noget op til en uge efter så har en anden fået den.... Så jeg håber og håber..Overvejer at ringe der ind d 29, de må da vide det der ??

Det ville jeg helt sikkert gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.