Boligforeninger????????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Heidisbebs

Jeg er medlem af en boligforening og har fået tilbudt en bolig , her fra d 1 maj ,som nr 7 i køen... Der er en mere der er interesseret hun står nr 1 i køen... Jeg kan overtage den d. 1 maj( har ikke lang opsigelse), men hun har en opsigelse på 3 måneder og kan først overtage den til juli-august... Tror I at der er en chance for at boligforeningen vælger mig, når jeg kan flytte ind med det samme eller venter de gerne de 3 måneder på hende den anden fordi hun står nr 1????

VIl rigtig gerne have det hus

Håber at der er nogen der ved noget. På forhånd tak

Knus Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

wamse

Nej jeg tror ikke at du får den, for hun står først til den. De tidligere lejer hæfter jo også for 3 mdr, så boligforeningen har vel ikke noget i klemme der.

Står den tom nu?

Tror dog ikke, uanset om den er tom eller ej, at du bliver valgt, når hun sår først på listen, og er heller ikke sikker på at de må vælge dig frem for hende, når hun har stået på en venteliste.

Håber der dukker noget andet og lige så godt op til dig

Anmeld

24. marts 2011

Heidisbebs

wamse skriver:

Nej jeg tror ikke at du får den, for hun står først til den. De tidligere lejer hæfter jo også for 3 mdr, så boligforeningen har vel ikke noget i klemme der.

Står den tom nu?

Tror dog ikke, uanset om den er tom eller ej, at du bliver valgt, når hun sår først på listen, og er heller ikke sikker på at de må vælge dig frem for hende, når hun har stået på en venteliste.

Håber der dukker noget andet og lige så godt op til dig

Den er indflytningsklar 1 maj..

Anmeld

24. marts 2011

LinLin

Den der står nr 1 har vel førsteret - sådan er det i hvert her hvor jeg bor! Men så skal hun da overtage den pr. 1. maj... hvis hun ikke kan betale to huslejer, siger hun jo nok nej

Anmeld

24. marts 2011

Heidisbebs

DAs mor skriver:

Den der står nr 1 har vel førsteret - sådan er det i hvert her hvor jeg bor! Men så skal hun da overtage den pr. 1. maj... hvis hun ikke kan betale to huslejer, siger hun jo nok nej

Det håber jeg jo lidt på

Anmeld

24. marts 2011

slettet_7530

Det er ligegyldigt hvor lang tids opsigelse hun har, hvis boligselskabet kan få lejet hendes bolig ud inden de 3 måneder gør de det men hun skal så betale et gebyr på 500,00,
Hun får den tilbudt først

Anmeld

24. marts 2011

Vingummien

Heidisbebs skriver:

Jeg er medlem af en boligforening og har fået tilbudt en bolig , her fra d 1 maj ,som nr 7 i køen... Der er en mere der er interesseret hun står nr 1 i køen... Jeg kan overtage den d. 1 maj( har ikke lang opsigelse), men hun har en opsigelse på 3 måneder og kan først overtage den til juli-august... Tror I at der er en chance for at boligforeningen vælger mig, når jeg kan flytte ind med det samme eller venter de gerne de 3 måneder på hende den anden fordi hun står nr 1????

VIl rigtig gerne have det hus

Håber at der er nogen der ved noget. På forhånd tak

Knus Heidi

Tror ikke at hun får den, hvis hun ikke begynder at betale til den til den dato den er ledig til. Så ryger den videre til den næste. Ellers taber de jo penge his den bare skal stå fordi de skal vente på hende

Anmeld

24. marts 2011

Heidisbebs

Albertesmor skriver:

Det er ligegyldigt hvor lang tids opsigelse hun har, hvis boligselskabet kan få lejet hendes bolig ud inden de 3 måneder gør de det men hun skal så betale et gebyr på 500,00,
Hun får den tilbudt først

Den bolig hun bor i nu er ikke lejet ved  det boligselskab. .... Hun har jo også fået den bolig tilbudt som jeg også er interesseret i, men kan først flytte ind om 3 måneder....

Anmeld

24. marts 2011

LinLin

Heidisbebs skriver:

Det håber jeg jo lidt på

Anmeld

24. marts 2011

wamse

Heidisbebs skriver:

Den er indflytningsklar 1 maj..

Trækker lige mit svar tilbage 

Hvis hun ikke vil/kan overtage den til den dato, som den skal overtages fra, så tror jeg da at du får den tilbudt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.