1 besøg hos dagplejen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

DLM

alberts mor<3 skriver:

åh hvor lyder det bare dejligt, frygter den dag det er min tur, hader tanken om at en anden skal have min søn mere end mig,

men dejligt at han var så glad for hende, og dejligt at se at hun giver kærlighed igen det er fantastisk(;

uhh det kan jeg godt forstå, jeg var bare SÅ nervøs da vi tog afsted. og ja dn der med at de er mere sammen med ens barn i løbet af en dag end man selv er rigtig øv, men det lære man nok at sådan er det på et tidspunkt... håber jeg

ja det var virkelig skønt at hun gengældte det, der må jeg sige jeg var solgt og det var bare der han skal være. hun var så åben og ærlig og man kunne bare se, at de børn der var der elsker hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

miinimeal

DLM skriver:

uhh det kan jeg godt forstå, jeg var bare SÅ nervøs da vi tog afsted. og ja dn der med at de er mere sammen med ens barn i løbet af en dag end man selv er rigtig øv, men det lære man nok at sådan er det på et tidspunkt... håber jeg

ja det var virkelig skønt at hun gengældte det, der må jeg sige jeg var solgt og det var bare der han skal være. hun var så åben og ærlig og man kunne bare se, at de børn der var der elsker hende

det lyder bare fantastisk(:

håber min DP bliver lige sådan(; deler du ikke(:?

men fik du ikke lidt ro i kroppen da du så hvordan hun var. eller?(;

Anmeld

24. marts 2011

DLM

jo gerne hun skal ha 2 nye her til efteråret

jo det gjorde jeg, jeg er helt tryg ved at aflevere ham der kan være det er fordi jeg synes hun minder om min mor i værmåden hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.