Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
så fik vi besøgt vore dagplejemor hun var bare SÅ sød. Magnus var helt tryg ved hende, det var bare så dejligt. Hun fik nogle ordenlige kram og nysser og han fik det samme tilbage de klikkede bare SÅ godt, det varmede rigtig meget. Så der skal han starte i april.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er bare det vigtigste af de klinger så meget sammen så dejligt og det er bare så vigtigt
B&J skriver: Det er bare det vigtigste af de klinger så meget sammen så dejligt og det er bare så vigtigt
helt enig han ville slet ikke slippe hende igen hehe
DLM skriver: helt enig han ville slet ikke slippe hende igen hehe
ej hvor dejligt det bliver så dejligt når han skal starte der så
Hvor dejligt jeg skal selv starte op med to nye puslinge her 1.april
B&J skriver: ej hvor dejligt det bliver så dejligt når han skal starte der så
ja det gør det helt bestemt også dejligt at jeg føler mig rigtig tryg ved at aflevere ham der
twinboys skriver: Hvor dejligt jeg skal selv starte op med to nye puslinge her 1.april
hvor skønt gad også godt selv være dagplejemor, desværre bor jeg på 4 sal
DLM skriver: hvor skønt gad også godt selv være dagplejemor, desværre bor jeg på 4 sal
smiler det er også dejligt surt at bo på 4. sal så
twinboys skriver: smiler det er også dejligt surt at bo på 4. sal så
tror jeg gerne ja det er rigtig øv
åh hvor lyder det bare dejligt, frygter den dag det er min tur, hader tanken om at en anden skal have min søn mere end mig,
men dejligt at han var så glad for hende, og dejligt at se at hun giver kærlighed igen det er fantastisk(;
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128