Vis billeder af dig efter graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

morethanperfect

R&N skriver:

Ja heldigvis Men jeg har desværre alt for mange ekstra kilo på maven.. har tabt mig 10kg de sidste to måneder.. Så det dejligt.. Men der mangler ca 40kg endnu.. Og når vi når dertil så spammer jeg dig med billeder

10 kg på to mdr... Fuuck hvor flot 

Ja det skal du !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

LRJ

PsychedeliC skriver:

Her er der nogle billeder af mig.

Jeg synes stadig at der kan gøres meget. Jeg døjer med slap mave skin, fedt, lyse strækmærker på det meste af maven. Jeg håber at noget af det bliver beder 

Jeg har samme problem som dig, løs mave og mange lyse strækmærker, er ikke særlig glad for det
billede 1 og 2 er fra nu her
Og billede 3 er fra inden graviditet
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. marts 2011

PsychedeliC

Hvor ser i godt ud synes jeg. Om det er med strækmærker og løs mavehud eller uden... Det er lidt "sjovt" at se hvordan i ser ud.. jeg tænker at der er sikkert også nogle som er bange for at de er den eneste som ser sådan ud på maven, men så har de hvert fald en mulighed for at se her

Anmeld

24. marts 2011

Steph_Laurits

R&N skriver:

Ja heldigvis Men jeg har desværre alt for mange ekstra kilo på maven.. har tabt mig 10kg de sidste to måneder.. Så det dejligt.. Men der mangler ca 40kg endnu.. Og når vi når dertil så spammer jeg dig med billeder

Hvordan tabte du 10 kg. på 2 mdr.?

Anmeld

24. marts 2011

Halbschön

StephanieJ skriver:

Hvordan tabte du 10 kg. på 2 mdr.?

Husk og tænk på at jeg har mange kilo der skal af, over 50.. Så går de første tit hurtigt.. Lige nu sker der ikke meget.. Men je har faktisk bare spist sundt og varieret, droppet slik og min elskede cola.. Motion er jeg ikke startet på endnu

Anmeld

24. marts 2011

Steph_Laurits

R&N skriver:

Husk og tænk på at jeg har mange kilo der skal af, over 50.. Så går de første tit hurtigt.. Lige nu sker der ikke meget.. Men je har faktisk bare spist sundt og varieret, droppet slik og min elskede cola.. Motion er jeg ikke startet på endnu

Nååh okay. Ja så kan jeg nok ikke gøre det samme så hurtigt

Men utrolig flot

Anmeld

24. marts 2011

Mikkel's mor <3

PsychedeliC skriver:

... ja hvis i har lyst .

Jeg kan huske en gammel tråd hvor der var en masse billeder af folks maver efter de havde født, men jeg kan bare ikke finde den. Jeg kan huske at jeg også lagde nogle billeder ind af min mave men det er mange måneder siden, jeg ville effers godt have set dem i forhold til nu .

Men så tænkte jeg om vi skulle lave en ny . Hvis i har lyst så vis jeres smukke maver eller noget andet på dig selv som du gerne vil vise . Jeg ligger et par billeder ind om lidt, jeg skal lige tage nogle

Jep jeg er frisk har dog kun et billede med det er lidt rystet.
det er ca taget 3 måneder efter fødslen

Anmeld

24. marts 2011

mullesmith2

I har alle flotte maver det må jeg sige  tror lige jeg venter med billeder af mine til jeg har tabt 40kg.

Anmeld

24. marts 2011

NoName

jøsses, der er da vel grænser for hvad i vil se... puhh.. skal nok skåne jer for mine billeder

men hvor er I flotte allesammen...

Anmeld

24. marts 2011

MaliksMor

Selvf må du det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.