Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
... ja hvis i har lyst .
Jeg kan huske en gammel tråd hvor der var en masse billeder af folks maver efter de havde født, men jeg kan bare ikke finde den. Jeg kan huske at jeg også lagde nogle billeder ind af min mave men det er mange måneder siden, jeg ville effers godt have set dem i forhold til nu .
Men så tænkte jeg om vi skulle lave en ny . Hvis i har lyst så vis jeres smukke maver eller noget andet på dig selv som du gerne vil vise . Jeg ligger et par billeder ind om lidt, jeg skal lige tage nogle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her er der nogle billeder af mig.
Jeg synes stadig at der kan gøres meget. Jeg døjer med slap mave skin, fedt, lyse strækmærker på det meste af maven. Jeg håber at noget af det bliver beder .
PsychedeliC skriver: ... ja hvis i har lyst . Jeg kan huske en gammel tråd hvor der var en masse billeder af folks maver efter de havde født, men jeg kan bare ikke finde den. Jeg kan huske at jeg også lagde nogle billeder ind af min mave men det er mange måneder siden, jeg ville effers godt have set dem i forhold til nu . Men så tænkte jeg om vi skulle lave en ny . Hvis i har lyst så vis jeres smukke maver eller noget andet på dig selv som du gerne vil vise . Jeg ligger et par billeder ind om lidt, jeg skal lige tage nogle
Selvf. !
Billede 1 og 2 er sådan som den er nu .
Billede 3 er som den var før jeg blev gravid
R&N skriver: Hehe det ønsker du ikke at se
Hehe det ønsker du ikke at se
Jo
Dette billede er taget d. 26. oktober og jeg fødte d. 23. oktober, så 3 dage efter fødslen. Det er taget på Herning sygehus på badeværelset til stuen
Nu ser den self. en anelse bedre ud, men ja... helt som før er maven ikke
Sådan ser min mave ud nu . 3 måneder efter .
morethanperfect skriver: Jo
R&N skriver: Haha så de sørme uheldigt jeg ikke kan ligge billeder ind af mine tigerstriber
Haha så de sørme uheldigt jeg ikke kan ligge billeder ind af mine tigerstriber
Ej holda op ! Vi er alle forskellige
morethanperfect skriver: Ej holda op ! Vi er alle forskellige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128