Min mening er kort og godt at den metode har været for let tilgænglig.

Jeg mener det er ok at folk får den på det offentliges regning hvis de har prøvet ALT og jeg mener ALT, og det har man ikke hvis man er 18 år

der er en masse følgesygedomme ved svært overvægt som koster samfundet endnu mere end fedmeoperationerne.
Jeg er tilhænger af at folk tager ansvar for deres eget liv og livsførelse, forbyggelse er vejen frem selvom jeg nægter at tro på at der er så mange mennesker i Danmark der er uvidende om dårlig kost kontra god kost.
Mange af de penge der er blevet brugt indtil nu kunne have været brug på psykologbehandlinger i stedetfor, problemet forsvinder jo ikke fordi folk får gjort maven mindre, som min veninde sagde til hendes læge, den dag du kan give mig en by pass i hjernen siger jeg ja tak, for det er der den er gal.

jeg har selv været hele møllen igennem og tabt mig meget uden operation så jeg ved det kan lade sig gøre hvis man kæmper længe og hårdt nok.
Jeg kan til gengæld blive muggen over at fordi jeg har tabt mig uden operation kan jeg ikke få fjernet overflødig hud på statens regning, men havde jeg fået en gby så kunne jeg, tænker lidt om min hud er mindre generende fordi jeg har kæmpet kampen alene, end en der har fået en op??
Anmeld