lidt hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Moar2011

Du skal ikke holde dig tilbage for at ringe, der er nogen der bare er sure kællinger på sådan en fødegang, ved virkelig ikke hvad de regner med, men selvfølgelig har de urolige kommende forældre i telefonen fordi der er noget de er nervøse for. Og når du er så langt henne i graviditeten vil jeg klart mene de skal holde noget bedre øje med dig. Ville så nødig du skulle lave samme nummer som jeg fik gjort, og føde før tid.

Igen hvis du føler dig utryg så ring til dem og be dem om at kigge på dig, bare for at følge op. Bare at køre en strimmel er nok, derpå kan de se om du har veer, eller hvertfald hvor meget muren i maven du har, og syntes de det er slemt nok skal de nok undersøge dig videre og tage den derfra.

Problemet som jeg ser det er at hvis du har risiko for at gå i fødsel før tid skal du allerhelst have lungemodner, og den skal du have 2 gange med et døgns mellemrum. Da jeg blev indlagt, kom jeg ind først på natten det vil sige lidt over 24, jeg fik først lungemodner lidt over 3 om natten, og samme tid natten efter kom sygeplejersken ind og gav mig et stik til, og så gik der lidt over et døgn yderligere før jeg kom hjem, fordi de ville være sikre på jeg ikke fik flere blødninger, og hvis jeg ikke havde været sygmeldt så havde de gjort det, og jeg skulle ikke give mig ud på lange gåture, og måtte ikke bære tunge ting, så alt over 1 L mælk var forbudt.

Nogen gange skal det vidst bare være langt med at forklare ting. Og når man finder nogen der har lidt kendskab så er det nemmere at snakke om tingene.

sagde de hvad dine blødninger skyldes ? ..

er møg hammerne bekymret, var i bad her til morgen, så sku jeg tørre min krop, og der røg en del rød brun udflåd ud, min søster hørte lyden og så det.. der var rimelig meget ..  :s og nu har jeg underlivssmeter igen (milde) ..

glad for at snakke med dig, da du har prøvet det ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

VIPpigen

Babyklar skriver:

sagde de hvad dine blødninger skyldes ? ..

er møg hammerne bekymret, var i bad her til morgen, så sku jeg tørre min krop, og der røg en del rød brun udflåd ud, min søster hørte lyden og så det.. der var rimelig meget ..  :s og nu har jeg underlivssmeter igen (milde) ..

glad for at snakke med dig, da du har prøvet det ..

De vidste ikke hvad det skyldes, og var også derfor jeg blev sygmeldt, og  jeg skulle holde mig i ro. Snakkede med egen læge fordi jeg samtidig havde problemer med kommunen, og jeg fik at vide at ALT der kunne stresse mig på nogen måder, både fysisk og psykisk skulle ligges væk, jeg måtte INTET.

Og gør mig så en tjeneste og ring til dem, du skal tjekkes ordentligt, hvis der skal lyves for du kan blive tjekket så lyv, det er bedre for dig hvis du så lyver om det og får det tjekket, end bliver afvist hver gang.

Du skriver bare hvis der er noget som helst, så skal jeg hjælpe så godt som muligt, og du må også gerne skrive privat.

Anmeld

29. marts 2011

Moar2011

VIPpigen skriver:

De vidste ikke hvad det skyldes, og var også derfor jeg blev sygmeldt, og  jeg skulle holde mig i ro. Snakkede med egen læge fordi jeg samtidig havde problemer med kommunen, og jeg fik at vide at ALT der kunne stresse mig på nogen måder, både fysisk og psykisk skulle ligges væk, jeg måtte INTET.

Og gør mig så en tjeneste og ring til dem, du skal tjekkes ordentligt, hvis der skal lyves for du kan blive tjekket så lyv, det er bedre for dig hvis du så lyver om det og får det tjekket, end bliver afvist hver gang.

Du skriver bare hvis der er noget som helst, så skal jeg hjælpe så godt som muligt, og du må også gerne skrive privat.

- jeg var afsted igen.. og igen havde bettemand det godt.. han ligger dog langt nede med hovedet , hvilket ikk plejer at ske allerede men han ligger så godt som fast..

en læge på fødegangen sagde at så læng blødningen  holdte af sig selv , var der intet at være nervøs for .. han mener det skyldes små blodkar i livmoderhalsen der brister og det var normalt..

det eneste der var, var mit urin der var lidt for mange hvide blodlemer i , eller hvad det hedder, så den er sendt yderligere til tjek.

og de smeter jeg havde i lørdags skyldes hygge med kæresten, som så gav pluk veer..

ja, så ret meget klogere blev jeg egentlig ikke ..

Anmeld

29. marts 2011

VIPpigen

Babyklar skriver:

- jeg var afsted igen.. og igen havde bettemand det godt.. han ligger dog langt nede med hovedet , hvilket ikk plejer at ske allerede men han ligger så godt som fast..

en læge på fødegangen sagde at så læng blødningen  holdte af sig selv , var der intet at være nervøs for .. han mener det skyldes små blodkar i livmoderhalsen der brister og det var normalt..

det eneste der var, var mit urin der var lidt for mange hvide blodlemer i , eller hvad det hedder, så den er sendt yderligere til tjek.

og de smeter jeg havde i lørdags skyldes hygge med kæresten, som så gav pluk veer..

ja, så ret meget klogere blev jeg egentlig ikke ..

Hmm, nej det må jeg da nok sige... Her lå Lilje også fast allerede i uge 30, og det var en af grundene jeg fik at vide at jeg havde stor risiko for at føde for tidligt, og så selvfølgelig pga blødningerne.

Syntes nu stadig de er underlige de læger. Ja, det er rigtig nok at hygge med manden kan give plukveer, i know....  , og slet ikke sjovt midt i det hele...

Men det vigtigste er at han har det godt derinde.  Tjekkede de dig i underlivet, tænkte at de kunne se hvor meget livmoderhals du havde

Anmeld

30. marts 2011

Moar2011

VIPpigen skriver:

Hmm, nej det må jeg da nok sige... Her lå Lilje også fast allerede i uge 30, og det var en af grundene jeg fik at vide at jeg havde stor risiko for at føde for tidligt, og så selvfølgelig pga blødningerne.

Syntes nu stadig de er underlige de læger. Ja, det er rigtig nok at hygge med manden kan give plukveer, i know....  , og slet ikke sjovt midt i det hele...

Men det vigtigste er at han har det godt derinde.  Tjekkede de dig i underlivet, tænkte at de kunne se hvor meget livmoderhals du havde

synes det hele virker så underligt, de sagde der ingen fare var på fair, men at jeg skal lytte til min krop om den ændre sig, og hvor meget bettemand rør sig.. men sagde som sagt at det er lidt svært i det jeg ikk har så meget fostervand og at han ligger fast .. ganranteret derfor jeg tisser hele tiden, fordi han ligger dernede hihi..

nej igår blev jeg ikke tjekket indvendigt, men det gjorde jeg sidst.. og der var den okey lang, men når jeg gik blev den noget mindre ..

Anmeld

30. marts 2011

VIPpigen

Babyklar skriver:

synes det hele virker så underligt, de sagde der ingen fare var på fair, men at jeg skal lytte til min krop om den ændre sig, og hvor meget bettemand rør sig.. men sagde som sagt at det er lidt svært i det jeg ikk har så meget fostervand og at han ligger fast .. ganranteret derfor jeg tisser hele tiden, fordi han ligger dernede hihi..

nej igår blev jeg ikke tjekket indvendigt, men det gjorde jeg sidst.. og der var den okey lang, men når jeg gik blev den noget mindre ..

Det lyder altså også underligt alt sammen i mine øre, men når de ikke vil gøre mere kan jeg kun sige det samme som dem, pas rigtig godt på dig selv, og lyt til hvad din krop siger. Det er altså meget vigtigt. Åhh, syntes det er frustrende for dig, jeg bliver helt gal når de ikke gør arbejdet ordentligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.