VIPpigen skriver:
De vidste ikke hvad det skyldes, og var også derfor jeg blev sygmeldt, og jeg skulle holde mig i ro. Snakkede med egen læge fordi jeg samtidig havde problemer med kommunen, og jeg fik at vide at ALT der kunne stresse mig på nogen måder, både fysisk og psykisk skulle ligges væk, jeg måtte INTET.
Og gør mig så en tjeneste og ring til dem, du skal tjekkes ordentligt, hvis der skal lyves for du kan blive tjekket så lyv, det er bedre for dig hvis du så lyver om det og får det tjekket, end bliver afvist hver gang.
Du skriver bare hvis der er noget som helst, så skal jeg hjælpe så godt som muligt, og du må også gerne skrive privat.

- jeg var afsted igen.. og igen havde bettemand det godt.. han ligger dog langt nede med hovedet , hvilket ikk plejer at ske allerede men han ligger så godt som fast.. 
en læge på fødegangen sagde at så læng blødningen holdte af sig selv , var der intet at være nervøs for .. han mener det skyldes små blodkar i livmoderhalsen der brister og det var normalt..
det eneste der var, var mit urin der var lidt for mange hvide blodlemer i , eller hvad det hedder, så den er sendt yderligere til tjek.
og de smeter jeg havde i lørdags skyldes hygge med kæresten, som så gav pluk veer..
ja, så ret meget klogere blev jeg egentlig ikke .. 
Anmeld