lidt hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.290 visninger
25 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Moar2011

desværre er jeg igen begyndt at små bløde frisk bold , jeg kom hjem igår og sku på wc, og der havde jeg blødt lidt, og skiftet bind og der kom lidt mere men ellers har der ikke været noget  andet ondt i underlivet. ringet på fødegangen igår for at høre dem ad, og fik beordret mig til at ligge på sofaen resten af dagen og hvis der kom mere sq jeg ringe på fødegangen igen, for så ville de se mig igen,  (var der i torsdags også af samme grund) ..

nogen der har prøvet noget ligende? - skyldes det at jeg evt arbejder for meget eller hvad tror i ?

idag er der endnu ikk noget blod, men smerter i underlivet, men det kan jo skyldes mange ting.. ville heller ikke fremstå som en kylling..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

kiwifrugten

Jo jeg har prøvet det samme, og det var fordi jeg arbejde for meget. Jeg blev sygemeldt på stedet og har ikke blødt siden for nu slapper jeg meget mere af, selvfølgelig er jeg aktiv hjemme, men kan ligge mig og sætte mig når kroppen har behov for det :-)

Anmeld

24. marts 2011

Moar2011

kiwifrugten skriver:

Jo jeg har prøvet det samme, og det var fordi jeg arbejde for meget. Jeg blev sygemeldt på stedet og har ikke blødt siden for nu slapper jeg meget mere af, selvfølgelig er jeg aktiv hjemme, men kan ligge mig og sætte mig når kroppen har behov for det :-)

jeg har os være rimelig stresset på arbejdet fordi vi er ved at opstarte et nyt program på computerne .. ( er ved at uddanne mig til kontor assisten) ..

Anmeld

24. marts 2011

Moar2011

lidt flere råd?

Anmeld

25. marts 2011

Moar2011

update: Jeg er bleven sat ned i tid på mit job, for at jeg kan komme til at hvile noget mere og slappe noget mere af og se om det kan stoppe mine plet blødninger og smerter i underlivet....

er lidt nedtrykt over at skal have fri hverdag kl 13, men det er jo det der i sidste ende er bedst for bettemand

Anmeld

25. marts 2011

VIPpigen

Jeg blødte 3 uger inden jeg fødte det vil sige da jeg var 32+... Jeg blev indlagt til observation, og fik lungemodner. Hvis ikke jeg allerede var sygmeldt, så ville de have gjort det på stedet.

Jeg fødte 3 uger efter indlæggelsen, 5 uger før tid.....

Anmeld

25. marts 2011

Moar2011

VIPpigen skriver:

Jeg blødte 3 uger inden jeg fødte det vil sige da jeg var 32+... Jeg blev indlagt til observation, og fik lungemodner. Hvis ikke jeg allerede var sygmeldt, så ville de have gjort det på stedet.

Jeg fødte 3 uger efter indlæggelsen, 5 uger før tid.....

pga plet blødning og for meget job eller ?

Anmeld

25. marts 2011

VIPpigen

Babyklar skriver:

pga plet blødning og for meget job eller ?

Jeg var stresset... Og pletblødte. Jeg fik at vide da jeg kom på sygehuset at når jeg var så langt henne skulle de holde øje med mig i nogen dage, og så skulle jeg have lungemodner hvis fødslen gik i gang

Anmeld

25. marts 2011

Moar2011

VIPpigen skriver:

Jeg var stresset... Og pletblødte. Jeg fik at vide da jeg kom på sygehuset at når jeg var så langt henne skulle de holde øje med mig i nogen dage, og så skulle jeg have lungemodner hvis fødslen gik i gang

ja, jeg fik os afvide at det nok var stress  hjalp det ved dig at du ikke arbjedet så meget?

Anmeld

25. marts 2011

VIPpigen

Babyklar skriver:

ja, jeg fik os afvide at det nok var stress  hjalp det ved dig at du ikke arbjedet så meget?

Jeg var halvanden uge før indlæggelsen blevet sygmeldt ved egen læge, for jeg var i arbejdsprøvning, og arbejdede under 2 timer om dagen... Så det vil være syndt at give jobbet skylden, men nærmere kommunen som ikke forstod at jeg var stresset, træt, og havde smerter i foden... (har en dårlig fod)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.