Hosten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

NinaNymannMadsen

Baagøe skriver:

Det var dejligt at høre

det var også dejligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Pige2009

Astasmor skriver:

det var også dejligt.

Foståeligt

Anmeld

25. marts 2011

missie20

nu har min datter de sidste par dage hostet rigtig meget. men det er dog mest om natten når hun ligger ned. og det forstyr både hendes søvn og vores søvn. hendes hoved er hævet lidt det har vi sørges for men det hjælper bare ikke...

vi regner med at tage til lægen idag og høre om vi kan få noget imod det.

men nu vil jeg lige høre jer ad her inde om det er noget i kender til?

god dag til jer alle.

Min søn har hostet i 6 uger, og har været til lægen mangen gange. Men han fik noget til hosten,en slags astma medicin. Lægen sagde også vi skulle prøve at have det lidt køleligt i rummet han sov i. og nu er hosten endelig væk Måske det med rummet var en idè hos jer. Håber dit lille pus får det bedre snart.

Anmeld

25. marts 2011

Carina1977

Min søn fik altid noget bricanyl som mikstur, da han var mindre. Men nu var han også meget tit syg med en rigtig grim hoste i ugevis. Han fik også af flere omgange falsk strubehoste, og der blev vi rådet til, at når hosten var virkelig slem......så skulle vi skruge op for det varme vand ved bruseren, lukke døren derud og være derude i et stykke tid, da dampen kan hjælpe.

Men ved ikke om det kun er ved falsk strubehoste de råder en til det.

God bedring med hende i hvert fald

Anmeld

26. marts 2011

NinaNymannMadsen

missie20 skriver:

Min søn har hostet i 6 uger, og har været til lægen mangen gange. Men han fik noget til hosten,en slags astma medicin. Lægen sagde også vi skulle prøve at have det lidt køleligt i rummet han sov i. og nu er hosten endelig væk Måske det med rummet var en idè hos jer. Håber dit lille pus får det bedre snart.

det sådan ca den samme vi har været igennem bare hvor vi ikk kan få noget til hende. lægen vil bare ikke udskrive til hende. vi har en gang fået ventoline til hende men det var en gang fordi hun hostede hele tiden. men vi kan da prøve at skruge ned for varmen inde ved hende og se om det hjælper.
indtil videre har vi da fundet ud af det hjælper med varm mælk og honning.

Anmeld

26. marts 2011

NinaNymannMadsen

Carina1977 skriver:

Min søn fik altid noget bricanyl som mikstur, da han var mindre. Men nu var han også meget tit syg med en rigtig grim hoste i ugevis. Han fik også af flere omgange falsk strubehoste, og der blev vi rådet til, at når hosten var virkelig slem......så skulle vi skruge op for det varme vand ved bruseren, lukke døren derud og være derude i et stykke tid, da dampen kan hjælpe.

Men ved ikke om det kun er ved falsk strubehoste de råder en til det.

God bedring med hende i hvert fald

okay. vi har kun en gang kunnet få ventoline. men det kan vi åbenbart ikke få til hende nu. men håber da bare hun stopper med at hoste sådan hele tiden. på det punkt der ligner hun mig, var også konstant forkølet og hostede hele tiden da jeg var mindre.

mange tak håber også snart hun er helt frisk igen.

Anmeld

26. marts 2011

lsvendsen

hejsa..

vores søn har også hostet rigtig meget, vi fik det råd at hakke et løg og sætte det i en skål under hans seng

men en aften var vi så desperate at vi sgu bare prøvede (det kan jo ikke skade, selvom det virker en smule latterligt)

MEN DET VIRKER!!!! Helt utroligt, men det giver altså nattero

Hilsen Line

Anmeld

26. marts 2011

NinaNymannMadsen

lsvendsen skriver:

hejsa..

vores søn har også hostet rigtig meget, vi fik det råd at hakke et løg og sætte det i en skål under hans seng

men en aften var vi så desperate at vi sgu bare prøvede (det kan jo ikke skade, selvom det virker en smule latterligt)

MEN DET VIRKER!!!! Helt utroligt, men det giver altså nattero

Hilsen Line

det har jeg aldrig hørt om før. men det kunne da være en ting man skulle prøve.
vi giver hende varm mælk med honning inden hun skal i seng og det har da også virket indtil videre. men nu må vi se om det bliver ved med at virke jo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.