Hosten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.395 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

NinaNymannMadsen

nu har min datter de sidste par dage hostet rigtig meget. men det er dog mest om natten når hun ligger ned. og det forstyr både hendes søvn og vores søvn. hendes hoved er hævet lidt det har vi sørges for men det hjælper bare ikke...

vi regner med at tage til lægen idag og høre om vi kan få noget imod det.

men nu vil jeg lige høre jer ad her inde om det er noget i kender til?

god dag til jer alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Pige2009

Astasmor skriver:

nu har min datter de sidste par dage hostet rigtig meget. men det er dog mest om natten når hun ligger ned. og det forstyr både hendes søvn og vores søvn. hendes hoved er hævet lidt det har vi sørges for men det hjælper bare ikke...

god dag til jer alle.

Laura har lige haft samme omgang. Lægen giver ikke noget så længe de er under to år. For en måneds tid siden, havde Laura falsk strubehoste og da det også er en virus, skal det bare gå væk af sig selv.

Varm mælk med honning og kamillethe er godt til lindring

Anmeld

24. marts 2011

NinaNymannMadsen

Baagøe skriver:

Laura har lige haft samme omgang. Lægen giver ikke noget så længe de er under to år. For en måneds tid siden, havde Laura falsk strubehoste og da det også er en virus, skal det bare gå væk af sig selv.

Varm mælk med honning og kamillethe er godt til lindring

okay.
asta har bare længe hosten slemt og vi har før kunnet få noget mod det, men nu kan vi ikke. det er lidt forskelligt alt efter hvilken læge vi kommer ind til.

men vi må jo prøve os frem og se om det hjælper på hende.

Anmeld

25. marts 2011

Pige2009

Astasmor skriver:

okay.
asta har bare længe hosten slemt og vi har før kunnet få noget mod det, men nu kan vi ikke. det er lidt forskelligt alt efter hvilken læge vi kommer ind til.

men vi må jo prøve os frem og se om det hjælper på hende.

Det lyder da besynderligt. Lægerne burde da rådgive ens

Anmeld

25. marts 2011

serinasmor

serina hoster også en del for tiden ...

vores læge giver kun noget for hoste når hun har hostet i over en uge .. (eller hvis jeg har hostet i mere end 14 dage- der er altså forskel på om man er stor eller lille )

Anmeld

25. marts 2011

Loa

Isabella (8 måneder) har også hostet en del, de sidste par uger, også kun om natten,så det forstyrrer hendes søvn..
Og vi fik nemlig lige præcis af vide af lægen at de ikke måtte give hende noget, så det skulle gå over af sig selv.... dog måtte vi give lidt panodil, som sløvede hende mere om natten, så hun ikke vågnede lige så let, selvom hun hoster.....

Men er bare så øv at høre ens lille barn hoste sådan, og vide man ikke må/kan gøre en dyt ved det.....

Anmeld

25. marts 2011

NinaNymannMadsen

Baagøe skriver:

Det lyder da besynderligt. Lægerne burde da rådgive ens

ja det vil jeg også mene. Men ik de her. Vi fik ik noget til hende men hun har ik hostet inat da hun fik en flaske med varm mælk og honning.

Anmeld

25. marts 2011

Tina&Laura

Astasmor skriver:

god dag til jer alle.

Vores Laura har det samme lige nu.
Det er en virus, og vi har fået nogle opløslige piller (kan ikke huske hvad de hedder) som hun skal have 3 gange dagligt.

Men det er jo meget godt at komme til læge med dem så man lige er sikker på at det ikke er noget helt slemt som lungebetændelse ell.

God bedring til jer. 

Anmeld

25. marts 2011

NinaNymannMadsen

Tina&Daniel skriver:

Vores Laura har det samme lige nu.
Det er en virus, og vi har fået nogle opløslige piller (kan ikke huske hvad de hedder) som hun skal have 3 gange dagligt.

Men det er jo meget godt at komme til læge med dem så man lige er sikker på at det ikke er noget helt slemt som lungebetændelse ell.

God bedring til jer. 

ja okay. her var det så ingen ting. vi kunne ikke få noget til hende eller noget som helst.

vi gav hende dog en flaske varm mælk med honning igår aftes inden senge tid og det hjalp da på hun ikk har hostet hele natten før hun vågnede halv 6 og hun har heller ikke hostet meget i dagplejen idag siger vores dagplejemor.

Anmeld

25. marts 2011

Pige2009

Astasmor skriver:

ja det vil jeg også mene. Men ik de her. Vi fik ik noget til hende men hun har ik hostet inat da hun fik en flaske med varm mælk og honning.

Det var dejligt at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.