Så er vi hjemme fra OUH igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

otlitrom

Hvor er jeg glad for en god update fra dig!! Jeg har tænkt på Jer idag!!

Har ikke mødt Maria, men er sikker på hun er en sand solstråle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Moar'en

Ihh hvor er det bare godt at høre at det hele gik så "glat"

Håber hun kommer sig hurtigt over det og i nu får lidt ro

Anmeld

23. marts 2011

Laulund87

kitty skriver:

Hvor er jeg glad for en god update fra dig!! Jeg har tænkt på Jer idag!!

Har ikke mødt Maria, men er sikker på hun er en sand solstråle!

1000 tak, hvor er du sød

Anmeld

23. marts 2011

Laulund87

Moar'en skriver:

Ihh hvor er det bare godt at høre at det hele gik så "glat"

Håber hun kommer sig hurtigt over det og i nu får lidt ro

Tak

Anmeld

23. marts 2011

Tulle28

Ååhhh nej altså, stakkels Maria og stakkels jer Men godt at det gik så fint denne gang!

Stort

Anmeld

23. marts 2011

Dot D

Er glad for at høre, at det er gået så godt. Hun er sej hende Maria

Anmeld

23. marts 2011

Laulund87

Tulle28 skriver:

Ååhhh nej altså, stakkels Maria og stakkels jer Men godt at det gik så fint denne gang!

Stort

Tak, ja dejligt allerede at være hjemme igen

Anmeld

23. marts 2011

Laulund87

Dot D skriver:

Er glad for at høre, at det er gået så godt. Hun er sej hende Maria

Ja hun oplever mere end de fleste nogensinde kommer til

Anmeld

23. marts 2011

LinLin

Åh hvor er det dejligt at høre! Hun lyder godt nok som en sej lille pige

Anmeld

23. marts 2011

Seker

Laulund87 skriver:

Nu har jeg lige læst tråden quar20 har lavet. Hvor er der bare mange søde mennesker herinde, 1000 tak for tankerne og kram!

Vi kørte til OUH i går eftermiddag. Maria kunne ikke spise og når hun prøvede, satte det sig fast og kom op igen med slim Så vidste vi udemærket hvad klokken var slået. Arvævet havde lukket spiserøret.

Vi kørte med det samme til OUH's børneafdeling. (Vi har altid en åben indlæggelse)

Vi fik en stue på en børneafdeling vi ikke har været på før. Den vi kender, er hun blevet for stor til. Det var en 4 mandsstue vi kom på og der fik jeg allerede ondt i maven. Hun kan slet ikke sove når der er uro og jeg magtede ikke de mennesker.

Vi fik heldigvis et værelse på patienthotellet! Det tog "kun" en time at få Maria til at sove. Hun er urolig og ved godt hvad der skal ske når vi er på sygehuset.

En læge skulle lige undersøge hende og sige god for narkose. Hun skulle faste efter aftensmaden (hvilket bestod af saftevand) og hun fik akut tid til operation kl 9 næste morgen. Den tid kan man dog aldrig regne med, da der kan komme mere akutte patienter (hun kan ikke spise, men det er åbenbart ikke mest akut) Desuden er der kun 3 kirurger i landet der kan lave den her dillitation, så de skal også lige have tid..

Heldigvis kom de kl 8.30 og sagde at vi skulle gå over til OP kl 8.50 Fantastisk, så nåede hun ikke at blive alt for sulten!

Da vi gik over med hende, fik jeg ondt i maven..Jeg HADER det narkose og hun ser død ud når den maske begynder at virke Sygeplejerskerne holder øje med mig for jeg bliver ligbleg efter vi har lagt hende til at sove.

Allerede efter 3 kvarter, ringede de fra opvågningen, at hun var ved at vågne.

Vi kom derover og hun så helt smadret og rødmosset ud. Nu kan jeg ikke huske hvad den hedder, men hun havde den ting på fingeren som måler hjerterytme osv. Den rev hun af, og den blev også revet af da de prøvede med en tå. Selv øreflippen gik ikke. Hun kan godt være bestemt, selvom hun lige er vågnet af narkose

Hun vågnede langsomt op og drak 2 glas saft og spiste en is Hun var ikke så ked af det som hun plejer. Isen passede hun godt på og sygeplejerskerne skulle ikke komme til den Hun gemte den på ryggen og ja, hun lignede noget der var løgn 

Vi blev ret hurtigt sendt op på afdelingen for sådan som hun skældte ud, kunne vi hurtigt se at hun var okay

Der kom frokost og hun spiste en halv rugbrød

Kirurgen kom og sagde at der var en forsnævring som ballonen udvidede igen. Hele spiserøret blev udvidet til 15 mm (Sidst var det 12 mm) Så nu skulle der gerne gå længe inden næste gang

Vi fik billetter til Odense Zoo og vi tog derhen da lægen havde givet grønt lys til at vi kunne tage hjem Hun sov det meste af tiden, men nåede da at se nogle pingviner som vakte stor begejstring

Hun har slet ikke været så ked af det denne gang og hun har ikke kastet blod op, som hun plejer.

Jeg er sikker på at det er alle jeres søde hilsner og tanker, der er årsagen

Nu er hun puttet med smertestillende og jeg sidder helt kvæstet efter den lange køretur..

Hvor er det bare fantastisk, hun har det godt igen:-)

Sådanne indlæggelser vil jeg også have. Hurtigt ind og ud igen...

Håber der går laaaaaaaang tid før i skal derind igen:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.