HJÆLP.. Jer som har taget SOSU hjælper uddannelsen ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Mimic

jeg har fået elev løn under hele uddannelsen... kan se siden ikke er opdateret i længe, men er du oer 25 og har et års erfaring kan du få voksen elev løn

http://www.sosufh.dk/V%C3%A6rd_at_vide_om_uddannelsen-226.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

bøgelund

Anonym skriver:

Nej jeg er ikke over 25 når jeg tager den.. Er lønnen meget bedre der så ?

ja for den da. mener min svigermor fik næsten ligeså meget som de uddannede. men kender ikke helt reglerne for den voksenløn der. du kan prøve at undersøg det, hvis der ikke er længe til du bliver 25. 

Anmeld

23. marts 2011

FrkT

Anonym skriver:

Nej jeg er ikke over 25 når jeg tager den.. Er lønnen meget bedre der så ?

Lønnen er på ca. 18000 før skat når du får voksenelevløn, men der SKAL du være over 25 OG have mindst 24 timer i ugen erfaring i mindst 1 år. Så opfylder du kun det ene af de krav duer det ikke. Så er du nødt til at nøjes med almindelig elevløn, som ligger på ca. 9500 før skat om måneden, hvis du er over 18 år. Er du under 18 ligger den på 7500 før skat i måneden.

Jeg starter selv på uddannelsen her 2. maj, og jeg har med vilje ventet til efter jeg er fyldt 25 (hvilket jeg gør i april), da vi ikke kunne få det til at køre rundt hvis jeg kun fik 9500 før skat i måneden.

Men uanset hvad så er det jo en del højere end en su... 

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Pu ha det bliver stramt :/ Er under 25, min i det mindste over 18, er nok 19 - 20 når jeg begynder. Lige nu er jeg desværre på KH og får 9000 noget udbetalt, og det er svært at leve for de penge, så ved ikke oom jeg "tør" gå igang med den uddannelse ? Der er os transporten jo. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.