Arbejde i Århus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

JulieE

Anonym skriver:

God idé! tak

Altid velkomment. Skal selv igang med det, da jeg lige er blevet fyret og fritstillet og bare ikke gider gå hjemme. -Altså indtil jeg finder en fast job igen...

Der er også muligheder på skoler og så er der også vikar bureauer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Lunae

Anonym skriver:

Er ved at gå AMOK over at gå hjemme og kukkelure på 12. måned. Er der nogen der har idéer til hvor jeg kunne søgt arbejde? Hvad som helst i Århus!?!?!?

Coop Danmarks ferskvarelager. Røv sygt arbejde, me god løn og lækre arbejdstider og en masse søde mennesker

Anmeld

23. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Du ved vel ikke, hvordan man kommer i kontakt med dem?

ring til de forskellige plejehjem Eller find hjemmeplejen i et område. Hvor i Århus er der tale om? Måske jeg kan hjælpe

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

ring til de forskellige plejehjem Eller find hjemmeplejen i et område. Hvor i Århus er der tale om? Måske jeg kan hjælpe

Ja, det tror jeg, at jeg vil gøre

Jeg bor på Trøjborg, men det er egentlig ligemeget, da der kører ret gode busser herfra

Anmeld

23. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Ja, det tror jeg, at jeg vil gøre

Jeg bor på Trøjborg, men det er egentlig ligemeget, da der kører ret gode busser herfra

Smid lige et pb

Anmeld

23. marts 2011

MissTooze

Lunae skriver:

Coop Danmarks ferskvarelager. Røv sygt arbejde, me god løn og lækre arbejdstider og en masse søde mennesker

Håber det er okay jeg spørger, men hvordan kommer man i kontakt med dem? Og hvordan er arbejdstiden? Leder nemlig også efter arbejde da min barsel lige er slut

Anmeld

23. marts 2011

Lunae

MissTooze skriver:

Håber det er okay jeg spørger, men hvordan kommer man i kontakt med dem? Og hvordan er arbejdstiden? Leder nemlig også efter arbejde da min barsel lige er slut

Du spørger bare løs

Jamen jeg tror faktisk bare man tager derud og spørger om en ansøgning jeg ved ikke om de mangler nogen lige nu, men det gør de tit Jamen det er lidt forskelligt. Der er forskellige hold i de forskellige afdelinger, men enten møder man 6-14, 7-15, 8-16 eller 9-17. Det mest normale er den ene uge fra 7-15 og den anden uge fra 8-16!

Lønnen er ca 120 som grundløn, men efter 14 dage stiger man til 140 og så stiger du igen efter et halvt år. Det er ordentlige forhold!

Anmeld

23. marts 2011

MissTooze

Lunae skriver:

Du spørger bare løs

Jamen jeg tror faktisk bare man tager derud og spørger om en ansøgning jeg ved ikke om de mangler nogen lige nu, men det gør de tit Jamen det er lidt forskelligt. Der er forskellige hold i de forskellige afdelinger, men enten møder man 6-14, 7-15, 8-16 eller 9-17. Det mest normale er den ene uge fra 7-15 og den anden uge fra 8-16!

Lønnen er ca 120 som grundløn, men efter 14 dage stiger man til 140 og så stiger du igen efter et halvt år. Det er ordentlige forhold!

Hvor ligger det henne af?

Anmeld

23. marts 2011

Lunae

MissTooze skriver:

Hvor ligger det henne af?

Det ligger i Hasselager, syd for Århus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.