Arbejde i Århus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Anonym trådstarter

Er ved at gå AMOK over at gå hjemme og kukkelure på 12. måned. Er der nogen der har idéer til hvor jeg kunne søgt arbejde? Hvad som helst i Århus!?!?!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977

Feriesæsonen er ved at sætte igang, så ældreplejen?

Anmeld

23. marts 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Er ved at gå AMOK over at gå hjemme og kukkelure på 12. måned. Er der nogen der har idéer til hvor jeg kunne søgt arbejde? Hvad som helst i Århus!?!?!?

Ældreplejen... 

Tænkte er du slet ikke ude i noget job søgning eller aktivering - Når du går hjemme? 

Kommer selvfølgelig an på om du er på kontanthjælp... 

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Ældreplejen... 

Tænkte er du slet ikke ude i noget job søgning eller aktivering - Når du går hjemme? 

Kommer selvfølgelig an på om du er på kontanthjælp... 

Ikke igennem det offentlige, nej. Jeg har nemlig en lille mislykket virksomhed, der gør, at jeg ikke kan få hjælp af kommunen.

Men, ældreplejen. Det burde jeg lige se på. Mange tak :-)

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

Feriesæsonen er ved at sætte igang, så ældreplejen?

Du ved vel ikke, hvordan man kommer i kontakt med dem?

Anmeld

23. marts 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Ikke igennem det offentlige, nej. Jeg har nemlig en lille mislykket virksomhed, der gør, at jeg ikke kan få hjælp af kommunen.

Men, ældreplejen. Det burde jeg lige se på. Mange tak :-)

Årh okey... 

Anmeld

23. marts 2011

JulieE

Du kan også prøve at ringe rundt til daginstitutioner og høre om ikke de mangler en tilkaldevikar

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Årh okey... 

Har du erfaringer inden for området? Kan nemlig kun finde det her: http://www.aarhus.dk/omkommunen/organisation/sundhed-og-omsorg/Job-i-Sundhed-og-Omsorg/Ledige-stillinger.aspx

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

JulieE skriver:

Du kan også prøve at ringe rundt til daginstitutioner og høre om ikke de mangler en tilkaldevikar

God idé! tak

Anmeld

23. marts 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Har du erfaringer inden for området? Kan nemlig kun finde det her: http://www.aarhus.dk/omkommunen/organisation/sundhed-og-omsorg/Job-i-Sundhed-og-Omsorg/Ledige-stillinger.aspx

Har ikke sådan lige erfaringere med det... Har kun været i ældreplejen i 3 mdr... sidste år... 

Det jeg gjorde, var jeg tog samtlige plejecentre og sendte en uopfordret ansøgning afsted... Hvis jeg havde kørekort, havde jeg også søgt ved udehjælpen... 

Så måske du også bare skal gøre det, søge ved samtlige plejecentre osv.. ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.