Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kiwifrugten skriver: Står du/i og vil have tapet på væggene i baby værelset eller evt bare resten af lejligheden så har vi et kæmpe udvalg af tapeter og wall stickers. Både i drenge farver og pige farver og retro stil og mange andre valg muligheder. Lige nu har vi tilbud hvor man kan købe 3 ruller for 200 kr. Og ellers har vi gode tilbus på resten af vores tapet. Butikken ligger her : Sadolin farveland Platinvej 4 6000 Kolding. Man kan evt se noget af vores tapet på : www.mp-tapeter.dk www.tapet-forum.dk Telefon nummer 75508211 Vi glæder os til at se jer og hjælpe jer med at få gjort jeres hjem til noget helt speielt :-D Vi ses
Står du/i og vil have tapet på væggene i baby værelset eller evt bare resten af lejligheden så har vi et kæmpe udvalg af tapeter og wall stickers. Både i drenge farver og pige farver og retro stil og mange andre valg muligheder.
Lige nu har vi tilbud hvor man kan købe 3 ruller for 200 kr.
Og ellers har vi gode tilbus på resten af vores tapet.
Butikken ligger her :
Sadolin farveland Platinvej 4 6000 Kolding.
Man kan evt se noget af vores tapet på :
www.mp-tapeter.dk
www.tapet-forum.dk
Telefon nummer 75508211
Vi glæder os til at se jer og hjælpe jer med at få gjort jeres hjem til noget helt speielt :-D
Vi ses
Så fik jeg lagt lidt billeder ind der kommer flere ind i morgen men her er de første varianter.
4 ruller for 200 kr :-D
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AmalieMalle skriver: Æv i kolding :/ Kan man bestille noget?
Æv i kolding :/
Kan man bestille noget?
så er de første varianter lagt ind
Sommerfuglelarven skriver: Er det alle ruller der er frit valg imellem, for det tilbud (3 ruller for 200 kr)??
Er det alle ruller der er frit valg imellem, for det tilbud (3 ruller for 200 kr)??
Så er de første varianter lagt ind der kommer flere i morgen, det er 4 ruller for 200 kr
sarahb skriver: ja hvilke ruller er på tilbud??
ja hvilke ruller er på tilbud??
Så er de første varianter lagt ind der kommer flere ind i morgen. 4 ruller for 200 kr
MissGeoh skriver: Hvor længe er der tilbud? Jeg står og skal flytte og kunne godt bruge et godt tilbud på 3 ruller.. Kan jeg bestille dem igennem dig, her på siden? Mvh Betina.
Hvor længe er der tilbud?
Jeg står og skal flytte og kunne godt bruge et godt tilbud på 3 ruller.. Kan jeg bestille dem igennem dig, her på siden?
Mvh Betina.
så er de første varianter lagt ind 4 ruller for 200 kr der kommer flere varianter i morgen
PernilleB skriver: jeg vil super gerne benytte mig af tilbudet 3 for 200... jeg søger noget sort, gerne med mønster, hvis i har..??
jeg vil super gerne benytte mig af tilbudet 3 for 200... jeg søger noget sort, gerne med mønster, hvis i har..??
så er de første varianter lagt ud der kommer flere i morgen 4 ruller for 200 kr
kiwifrugten skriver: Så er de første varianter lagt ind der kommer flere ind i morgen. 4 ruller for 200 kr
sarahb skriver: er den første sort hvid eller??
er den første sort hvid eller??
den er bordeaux rød og hvid :-)
De ting som jeg har tapeseret det tapet koster 100 kr pr meter eller 395 kr for en rulle :-)
Så er de sidste billeder lagt ind
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128