Kæmpe udvalg i tapeter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

MissGeoh

kiwifrugten skriver:

Hejza :-)

De 3 ruller der er på tilbud for 200 kr er et tilbud vi køre med til der ikke er flere og der er stadig mange tilbage. Men der er forskelligt at vælge mellem har dog intet billede af dem, og ved ikke hvornår de lige kan blive taget. Men ja ellers havde du sagtens kunne bestille igennem mig :-D

Åh, jeg kunne bare godt bruge noget med nogle striber eller noget fedt mønster..

Kunne være fedt hvis du kunne tage billeder af dem på et tidspunkt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

kiwifrugten

Det nemmeste er selvfølgelig hvis i er tæt på Kolding og så tage ind og se udvalget men eg skal gøre mit bedste for at der kommer billeder ind i morgen af det tilbud ta 3 ruller for 200 kr

Anmeld

24. marts 2011

kiwifrugten

MissGeoh skriver:

Åh, jeg kunne bare godt bruge noget med nogle striber eller noget fedt mønster..

Kunne være fedt hvis du kunne tage billeder af dem på et tidspunkt..

Jeg er selv først i Kolding d. 8 April igen men høre lige min mor i morgen tidlig om hun kan tage billeder af udvalget for så ligger jeg dem ind i morgen.

Jeg kommentere lige jeres indlæg når de er lagt ind. Der burde i hvertfald være nogle med striber og mønster :-D

Anmeld

24. marts 2011

MissGeoh

kiwifrugten skriver:

Jeg er selv først i Kolding d. 8 April igen men høre lige min mor i morgen tidlig om hun kan tage billeder af udvalget for så ligger jeg dem ind i morgen.

Jeg kommentere lige jeres indlæg når de er lagt ind. Der burde i hvertfald være nogle med striber og mønster :-D

Uha det lyder bare godt..

Det er jo et super tilbud..

Jeg glæder mig til at se det..

Anmeld

24. marts 2011

kiwifrugten

MissGeoh skriver:

Uha det lyder bare godt..

Det er jo et super tilbud..

Jeg glæder mig til at se det..

Ja det er nemlig et rigtig godt tilbud :-D

Er det meget du gerne vil tapesere?

Jeg mener er det en væg eller er det ting du gerne vil tapesere?

Anmeld

24. marts 2011

MissGeoh

kiwifrugten skriver:

Ja det er nemlig et rigtig godt tilbud :-D

Er det meget du gerne vil tapesere?

Jeg mener er det en væg eller er det ting du gerne vil tapesere?

Det skulle gerne være en væg.. Eller noget af en væg..

Ikke ting..  

Det er et supert tilbud ja..

Anmeld

24. marts 2011

PernilleB

kiwifrugten skriver:

Står du/i og vil have tapet på væggene i baby værelset eller evt bare resten af lejligheden så har vi et kæmpe udvalg af tapeter og wall stickers. Både i drenge farver og pige farver og retro stil og mange andre valg muligheder.

Lige nu har vi tilbud hvor man kan købe 3 ruller for 200 kr.

Og ellers har vi gode tilbus på resten af vores tapet.

Butikken ligger her :

Sadolin farveland Platinvej 4 6000 Kolding.

Man kan evt se noget af vores tapet på :

www.mp-tapeter.dk

www.tapet-forum.dk

Telefon nummer 75508211

Vi glæder os til at se jer og hjælpe jer med at få gjort jeres hjem til noget helt speielt :-D

Vi ses

jeg vil super gerne benytte mig af tilbudet 3 for 200... jeg søger noget sort, gerne med mønster, hvis i har..??

Anmeld

24. marts 2011

kiwifrugten

PernilleB skriver:

jeg vil super gerne benytte mig af tilbudet 3 for 200... jeg søger noget sort, gerne med mønster, hvis i har..??

Jeg ser lige i morgen hvad vi har af det og ser om der kan tages nogle billeder som jeg kan ligge ind til jer :-D

Anmeld

25. marts 2011

PernilleB

kiwifrugten skriver:

Jeg ser lige i morgen hvad vi har af det og ser om der kan tages nogle billeder som jeg kan ligge ind til jer :-D

weeeeee

Anmeld

25. marts 2011

kiwifrugten

Så piger har talt med min mor i Jylland ang tapeten og det viser sig faktisk at det er 4 ruller for 200 kr :-D det gør jo bare det hele meget bedre.

Der er ca 20 forskellige slags og hun tager billederne i løbet af eftermiddagen og så ligger jeg dem ind :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.