Kan denne opskrift mon bruges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Mussi30

Ansemusen skriver:

Takker

Jeg har også tænkt mig at smørre den op med en smørcreme med palmin. Er det nok hvis moussen står på køl i et par timer inden den kommes i kagen?

Det er i hvert fald bedre end ingenting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Ansemusen

Mussi30 skriver:

Det er i hvert fald bedre end ingenting

Har tænkt mig at lave en hindbærmousse af græsk youghurt, frosne hindbær, flormelis og husblas (der er vist også andet i) - er Zafirs opskrift. Hun skriver, at den kan kommes direkte i kagen, men ved jo ikke om det gælder fondantkager.

Kunne forestille mig, at den er mere fast i konsistensen end de gengse mousser..!?

Anmeld

23. marts 2011

Magsen

Ansemusen skriver:

Har tænkt mig at lave en hindbærmousse af græsk youghurt, frosne hindbær, flormelis og husblas (der er vist også andet i) - er Zafirs opskrift. Hun skriver, at den kan kommes direkte i kagen, men ved jo ikke om det gælder fondantkager.

Kunne forestille mig, at den er mere fast i konsistensen end de gengse mousser..!?

ikke for at blande mig.. 

Men jeg laver altid moussen først, så laver jeg resten af kagen når den så er færdig putter jeg moussen i .. så den behøves ikke nødvendigvis at stå i flere timer :p

Anmeld

24. marts 2011

Ansemusen

Maggieh skriver:

ikke for at blande mig.. 

Men jeg laver altid moussen først, så laver jeg resten af kagen når den så er færdig putter jeg moussen i .. så den behøves ikke nødvendigvis at stå i flere timer :p

Selvfølgelig må du blande dig  Jeg har jo stillet et spørgsmål til alle I skønne kagebagere

Er rart at vide, at det KAN lade sig gøre med begge dele, hvis tiden er knap. Hvilket den vist er. Har siddet og lavet pynt indtil nu (til vores drengs navngivningsfest på lørdag - hvor kagen selvfølgelig er til).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.