Hvad ville du gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Sof

Anonym skriver:

Nej jeg har ikke snakket med ham om det. Har ikke været i kontakt med ham siden den aften.

Okay, så kan man sige at han lidt har valgt og nok ikke ønsker at der skal komme et barn, så det ville også gøre at jeg endnu mere ville overveje en abort.

Men det nemmeste er jo klart at du ikke er gravid og der ikke er noget valg, men har du snakket med din læge om din manglende mens?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Okay, så kan man sige at han lidt har valgt og nok ikke ønsker at der skal komme et barn, så det ville også gøre at jeg endnu mere ville overveje en abort.

Men det nemmeste er jo klart at du ikke er gravid og der ikke er noget valg, men har du snakket med din læge om din manglende mens?

Forstår ikke hvad du mener med at han har valgt?

Ja jeg har taget kontakt til lægen i dag. Hun sagde at der godt kan gå et par mdr før mens kommer efter p-pille stop

Anmeld

24. marts 2011

Sof

Efter mit første p-pille stop, hvor jeg havde været på p-piller i 3 års tid, der gik jeg uden menstruation i 5 måneder og fandt så ud af at jeg var 8 uger henne. Sidst jeg blev gravid, der sprang jeg 1 mens over og blev så gravid på 2 cyklus, så den kan jo godt blive væk når man stopper med p-pille uden man er gravid 

Anmeld

24. marts 2011

Sof

Anonym skriver:

Forstår ikke hvad du mener med at han har valgt?

Ja jeg har taget kontakt til lægen i dag. Hun sagde at der godt kan gå et par mdr før mens kommer efter p-pille stop

Ved ikke om det er mig der har misforstået, men det lød bare på dit første indlæg som om det var en kammerat du har været sammen med, og hvis ikke I har snakket siden i var sammen, så tænker jeg om han måske har dårlig samvittighed og det er derfor, men nu ved jeg jo heller ikke hvor tit I snakkede sammen inden I var i seng sammen 

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Ved ikke om det er mig der har misforstået, men det lød bare på dit første indlæg som om det var en kammerat du har været sammen med, og hvis ikke I har snakket siden i var sammen, så tænker jeg om han måske har dårlig samvittighed og det er derfor, men nu ved jeg jo heller ikke hvor tit I snakkede sammen inden I var i seng sammen 

Nej han er ikke en kammerat men jeg har kendt ham i mange år. Han er ikke en jeg har snakket med i mange år og mødte ham så i byen. Så der er ikke noget underligt i, at vi ikke har haft kontakt. Tvært i mod.

Anmeld

24. marts 2011

Sof

Anonym skriver:

Nej han er ikke en kammerat men jeg har kendt ham i mange år. Han er ikke en jeg har snakket med i mange år og mødte ham så i byen. Så der er ikke noget underligt i, at vi ikke har haft kontakt. Tvært i mod.

Nårh okay, så forstår jeg det 

Men håber at det hele kommer til at gå som du ønsker det

Anmeld

24. marts 2011

chael

Hejsa

Har også svaret dig i et andet baby forum.

Og jeg holder ved min mening. Jeg synes du skal beholde barnet.

*Camilla

Anmeld

24. marts 2011

Maise86

Jeg synes du skal beholde hvis det viser sig at du er gravid. MEN jeg dynes ikke at faderen skal være uvidende om det og jeg synes ikke at du på nogen måder må stille krav til ham eller offentliggøre at det er ham der er faderen hvis han ikke ønsker det. Altså behandle ham som var han en ukendt donor. Held og lykke med det hele :-)

Anmeld

24. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Testen var negativ - så selv om jeg nu er gået 4 uger over tid, er det ikke fordi jeg er gravid. Så er det vel bare min cyklus der er lidt rod med efter endt p-pillen. Men synes nu det er vildt, at den kan lade vente på sig SÅ længe. Sidst jeg stoppede med pillen kom mens som normalt - derfor jeg blev lidt nervøs.

Synes det er svært at sige om det har hjulpet på hovedpinen. Tror det faktisk ikke. Men går og overvejer hvordan jeg vil beskytte mig selv fremover. Spiral har jeg slet ikke lyst til. Så er der minipiller eller jeg kan prøve et andet mærke p-piller. Ja jeg ved det ikke.

Du kunne jo prøve med pessar..det har jeg selv brugt i mange år, og har været utroligt glad for det.

Tror du ikke din hovedpine kan skyldes spændinger i nakke og ryg??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.