Anonym skriver:
Sagen er den at jeg er stoppet med min p-piller for at se om det var hormonerne der var med til at give mig en konstant hovedpine. En uges tid før jeg skal have min mens efter p-pille stop er jeg sammen med en fyr. En jeg har kendt i mange år og har kendt hans kæreste i længe tid. De har sammen to børn, men deres forhold har det langt fra godt. Jeg har den største dårlige samvittighed over at jeg har været sammen med ham. Så ingen formaninger her. VED godt det var forkert af mig og ham. Han ville ikke bruge kondom - og ja jeg kunne bare ha stoppet men det gjorde jeg altså ikke. Han fik ikke udløsning, men ved at det jo ikke altid er nødvendigt.
Nu er sagen den, at jeg er gået 4 uger over tid. Testede da jeg var gået 2 uger over, med negativt svar. Jeg har planlagt at teste igen i morgen. Men hvis det skulle vise sig, at jeg er gravid, ved jeg faktisk ikke hvordan jeg skal forholde mig.
Jeg er alene med min datter på 7 år. Har et brændende ønske om et barne mere (selvfølgelig med en mand jeg er forelsket i) Økonomisk står jeg ok. Jeg har et fast godt job, et godt netværk. Har overvejet at bliver gravid med donor, men har valgt den tanke fra igen, da jeg ikke har lyst til at sætte et barn til verden uden en far.
Så hvad ville du gøre, hvis du stod i min situation og var gravid?
Jeg kan nok slet ikke forstå at man KAN stå i dén situation, og manden har kæreste, man kender kæresten og at man ikke bruger beskyttelse.. Sorry, jeg dør nærmest bare lidt indeni når jeg læser sådan noget!
Så jeg ville fravælge en bebs! Men jeg synes også en bebs fortjener en mor og far der ønsker den! Og ikke en mor, som far nærmest hader.. Så jeg ville ikke vælge et barn, uden farens tilladelse og deltagelse! Men det er jo også fr barnets skyld.. Så hellere vente til man har én man ønsker at dele livet med, og som 'nsker barnet som én selv.. Men måske vil han jo gerne have barnet? Hvem ved...
Anmeld