Tattovør i Holstebro/ Struer omegn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Millah skriver:

Skins and coulers er ikke det værd i Holstebro

Dr. Pain er super god, det var ham der før han lå i Struer han ligger i Holstebro nu

Dichman (staves) i Herning er ALT for dyr

Kjeld's tattoo i Herning er super god det er ham der lavede min den første tattoo og den er blevet super flot og farverne er osse gode, og han er ikke specielt dyr. Tog ind til ham og vise ham den tegning jeg havde lavet og fortalte hvor der skulel være farver og sådan

Jeg skulle give 3200 kr ved Dichman for den, men skulle kun give 1500 kr ved Kjels tattoo

Må jeg se den du har til de 1500?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Millah

Anonym skriver:

Må jeg se den du har til de 1500?

Det må du da Her er den så få timer efter den er lavet, derfor den ser liiidt rød ud nogen steder

Hvis den ser mærkelig ud i fafonnen er det fordi billedet det er så stort

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Millah skriver:

Det må du da Her er den så få timer efter den er lavet, derfor den ser liiidt rød ud nogen steder

Hvis den ser mærkelig ud i fafonnen er det fordi billedet det er så stort

Tak for det jeg skulle jo lige se hvor meget man kunne få for de 1500 hæhæ... ellers en super fin tegning du har lavet der

Anmeld

23. marts 2011

CarinaSB

Millah skriver:

Skins and coulers er ikke det værd i Holstebro

Dr. Pain er super god, det var ham der før han lå i Struer han ligger i Holstebro nu

Dichman (staves) i Herning er ALT for dyr

Kjeld's tattoo i Herning er super god det er ham der lavede min den første tattoo og den er blevet super flot og farverne er osse gode, og han er ikke specielt dyr. Tog ind til ham og vise ham den tegning jeg havde lavet og fortalte hvor der skulel være farver og sådan

Jeg skulle give 3200 kr ved Dichman for den, men skulle kun give 1500 kr ved Kjels tattoo

Du skal tænke på de her 2 sætninger

Godt arbejde er ikke billig 

billig arbejde er ikke godt.

Anmeld

23. marts 2011

Millah

Anonym skriver:

Tak for det jeg skulle jo lige se hvor meget man kunne få for de 1500 hæhæ... ellers en super fin tegning du har lavet der

Det er da osse helt iorden

Jeg synes ikke den er helt lille, men dog heller ikke kæmp og så er der farve i osse

Takker for dit kompliman Har selv tegnet den og bestemte at det avr den jeg skulle have

Men hvis du ved hvad det er du gerne vil have og evt. har en tegning af det, så tag ind og tag en snak med Kjeld omkring hvad han tror det vil koste

Anmeld

23. marts 2011

Millah

CarinaSB skriver:

Det er jo nok som man ser på det

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

CarinaSB skriver:

Det passer altså ikke helt Jeg har fået lavet ret meget billigt da jeg boede i Kbh og det gør jeg desværre ikke mere så derfor leder jeg efter en tattovør der er til, at betale

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Millah skriver:

Det er da osse helt iorden

Jeg synes ikke den er helt lille, men dog heller ikke kæmp og så er der farve i osse

Takker for dit kompliman Har selv tegnet den og bestemte at det avr den jeg skulle have

Men hvis du ved hvad det er du gerne vil have og evt. har en tegning af det, så tag ind og tag en snak med Kjeld omkring hvad han tror det vil koste

Jeg har sendt en mail til ham og også et billede af det der skal laves Jeg har spurgt om timeprisen.... min tidligere tattovør var sååå langsom og han tog 500 i timen (det var en særlig pris til mig) og nogle gange tænkte jeg virkelig at jeg burde finde en fyrere, mere erfaret og dermed også hurtigere... hehe

Anmeld

24. marts 2011

Millah

Anonym skriver:

Jeg har sendt en mail til ham og også et billede af det der skal laves Jeg har spurgt om timeprisen.... min tidligere tattovør var sååå langsom og han tog 500 i timen (det var en særlig pris til mig) og nogle gange tænkte jeg virkelig at jeg burde finde en fyrere, mere erfaret og dermed også hurtigere... hehe

Jeg kan ikke huske hvad han tager i timen

Men ved heller ikke om han rigtig kigger og svare på mail's på den måde

Jeg gjorde jo det at jeg tog ind til han og snakkede med ham irl.

Men håber for dig at du finder ud af noget, og du bliver glad for det du skal have lavet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.