Tattovør i Holstebro/ Struer omegn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.543 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Anonym trådstarter

Nogen der kender nogen udover de to steder man kan finde i Holstebro via google?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

CarinaSB

Anonym skriver:

Nogen der kender nogen udover de to steder man kan finde i Holstebro via google?

i herning ligger der en tattovør der hedder Dickmann .. han er genial .. Han har lavet min kærestes tattovring ..

http://www.dickmann-tattoo.dk/sites/gal_frank(holder).htm min kærestes er den første fra højre øverst ..

Anmeld

23. marts 2011

frk.jensen89

Den der ligger nede i sønderlandscenteret er også god (v. scala) Der har jeg fået lavet min på foden, de er dog lidt dyrt i forhold til kolding hvor eg har fået lavet min anden  

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

frk.jensen89 skriver:

Den der ligger nede i sønderlandscenteret er også god (v. scala) Der har jeg fået lavet min på foden, de er dog lidt dyrt i forhold til kolding hvor eg har fået lavet min anden  

Hvad er timeprisen i omegn?  og hvad gav du da i Kolding?

det lyder jo som det kan betale sig at tager længere væk for at bli tusset

Anmeld

23. marts 2011

frk.jensen89

Anonym skriver:

Hvad er timeprisen i omegn?  og hvad gav du da i Kolding?

det lyder jo som det kan betale sig at tager længere væk for at bli tusset

Jeg gav 500 kr til at starte med, jeg gav 750-800 kr for en på min fod af længde 5-7 cm cirka (tog 12 min maks med det hele).. Har en på lændet der er ret stor den gav jeg 3500 kr for i Kolding (tog 4 timer) men skulle jeg have en der var en del mindre her i Holstebro på ryggen skulle jeg give 2500.. 

Anmeld

23. marts 2011

Millah

Anonym skriver:

Skins and coulers er ikke det værd i Holstebro

Dr. Pain er super god, det var ham der før han lå i Struer han ligger i Holstebro nu

Dichman (staves) i Herning er ALT for dyr

Kjeld's tattoo i Herning er super god det er ham der lavede min den første tattoo og den er blevet super flot og farverne er osse gode, og han er ikke specielt dyr. Tog ind til ham og vise ham den tegning jeg havde lavet og fortalte hvor der skulel være farver og sådan

Jeg skulle give 3200 kr ved Dichman for den, men skulle kun give 1500 kr ved Kjels tattoo

Anmeld

23. marts 2011

LenaJohansen

Millah skriver:

Skins and coulers er ikke det værd i Holstebro

Dr. Pain er super god, det var ham der før han lå i Struer han ligger i Holstebro nu

Dichman (staves) i Herning er ALT for dyr

Kjeld's tattoo i Herning er super god det er ham der lavede min den første tattoo og den er blevet super flot og farverne er osse gode, og han er ikke specielt dyr. Tog ind til ham og vise ham den tegning jeg havde lavet og fortalte hvor der skulel være farver og sådan

Jeg skulle give 3200 kr ved Dichman for den, men skulle kun give 1500 kr ved Kjels tattoo

Skin and colors er virkelig dygtige.. Så det syntes jeg er lidt en tavlig udmelding.. De har vunder sindsyg mange priser... Og det vinder man jo ikke hvis man ikke er det værd... 

Og de går virkelig op i deres arbejde...

Nu kender jeg dem så også privat...

Anmeld

23. marts 2011

Millah

LenaJohansen skriver:

Skin and colors er virkelig dygtige.. Så det syntes jeg er lidt en tavlig udmelding.. De har vunder sindsyg mange priser... Og det vinder man jo ikke hvis man ikke er det værd... 

Og de går virkelig op i deres arbejde...

Nu kender jeg dem så også privat...

Jeg personlig synes ikke de er det værd

Tog med en veninde der ind for hun skulle tusses ca et halvt år efter tussen var blevet lavet, var den flmet i farverne og få ikke særlig pæn ud

Det var ikke meningen og "træde" på dig og kan osse godt se nu bag efter det er skrevet at det ikke lige var den smarteste måde og skrive det på Men som sagt det var ikke min hensigt og træde på dig eller andre for den sags skyld

Anmeld

23. marts 2011

LenaJohansen

Millah skriver:

Jeg personlig synes ikke de er det værd

Tog med en veninde der ind for hun skulle tusses ca et halvt år efter tussen var blevet lavet, var den flmet i farverne og få ikke særlig pæn ud

Det var ikke meningen og "træde" på dig og kan osse godt se nu bag efter det er skrevet at det ikke lige var den smarteste måde og skrive det på Men som sagt det var ikke min hensigt og træde på dig eller andre for den sags skyld

det er da helt okay, men de har nu også en garanti, så hun ku jo få den tegnet op igen, men det kan jo tildels os være forkert behandling af den... ved f.eks solarie... 

Men vi kan jo ikke alle være lige tilfredse alle steder Jeg har nu personligt aldrig hørt negativ omtale der fra, og de tusser som de har lavet på mig er ikke falmet, og er utrolig flotte i farverne selv nu efter 5 år... 

Anmeld

23. marts 2011

Millah

LenaJohansen skriver:

det er da helt okay, men de har nu også en garanti, så hun ku jo få den tegnet op igen, men det kan jo tildels os være forkert behandling af den... ved f.eks solarie... 

Men vi kan jo ikke alle være lige tilfredse alle steder Jeg har nu personligt aldrig hørt negativ omtale der fra, og de tusser som de har lavet på mig er ikke falmet, og er utrolig flotte i farverne selv nu efter 5 år... 

Ja der være forkert behandlig af den, men ved hun ikke har været i sol da hun er så forbanded brun i sig selv

Men farverne famlede hurtigt og stegerne var ikke lig, altså dem der skulle være det Så hun var ret ked af det (forståligt nok) og hun valgt og få det tegnet op af en anden da hun ikke ville have det samme skulle ske igen, og siden har det ikke været noget Det er derfor jeg ikke synes de er det værd.

Men endnu engang det var ikke meningen og træde på nogen og kunne osse se det var forket formuleret af mig

Nej det kan vi ikke, det ville da osse være lidt kedelit hvis vi alle var enige om det samme

Jeg er rigtig godt tilfres med den Kjeld lavede på mig i Febuar 2008 den ser stadig "ny" ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.