Virkelig stort savn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Lady Marion <3

Anonym skriver:

føler bare at jeg skal være husmor .. og han bare forventer at alt er klart når han kommer hjem.. så han bare kan sætte sig og spise og ligge sig på sofaen..

føler kun at vi er weekend kærester, og når jeg siger det, gør han det så meget værre. og er klar til at pakke tasken.. sådan føler jeg det i hvertfald..

Sådan var min ex også , der skulle være mad når han kom hjem fra job og tændt op i brændeovnen   Helt uhørt hvis ikke jeg var hjemme feks   Så gammeldags altså ,,,   ja og så skulle han jo også have sex når han havde lyst , det fik han så ikke og så var helvede løs , så gik vi dag ud og dag ind og små snerrede af hinanden  Han satte slet ikke pris på at jeg passede børn , handlede ind , lavede mad , gjorde rent, vaskede tøg og gik på arbejde ...    I må tage en snak , dit liv er for kort til sådan et forhold

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Muffi<3 skriver:

Sådan var min ex også , der skulle være mad når han kom hjem fra job og tændt op i brændeovnen   Helt uhørt hvis ikke jeg var hjemme feks   Så gammeldags altså ,,,   ja og så skulle han jo også have sex når han havde lyst , det fik han så ikke og så var helvede løs , så gik vi dag ud og dag ind og små snerrede af hinanden  Han satte slet ikke pris på at jeg passede børn , handlede ind , lavede mad , gjorde rent, vaskede tøg og gik på arbejde ...   I må tage en snak , dit liv er for kort til sådan et forhold

han mener at der ingen grund er til at snakke om nogen ting der ikke kan ændres..

Anmeld

23. marts 2011

Lady Marion <3

Anonym skriver:

han mener at der ingen grund er til at snakke om nogen ting der ikke kan ændres..

Gosh   tag da og kom væk , ,

Har i børn ?

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Muffi<3 skriver:

Gosh   tag da og kom væk , ,

Har i børn ?

ja en godt på vej ud ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.