Virkelig stort savn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Anonym trådstarter

jeg savner min mand, en hverdag, et liv sammen .. tror jeg har ramt bunden, men bare prøver at igonere det .. jeg er begyndt at græde meget og være meget trit inden i, mageter ingenting .. og kan slet ikk finde mig selv ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

mulle7430

Anonym skriver:

jeg savner min mand, en hverdag, et liv sammen .. tror jeg har ramt bunden, men bare prøver at igonere det .. jeg er begyndt at græde meget og være meget trit inden i, mageter ingenting .. og kan slet ikk finde mig selv ..

du trænger lige til en kæmpe

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

mulle7430 skriver:

du trænger lige til en kæmpe

taak for det ..

Anmeld

23. marts 2011

twinboys

Anonym skriver:

Gør mig ked af at høre... er det for nylig i er gået fra hinanden eller hvordan...

Skriv gerne en pb hvis du har brug for det...

Her er en kæmpe krammer i hvertfald

Majbritt

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Gør mig ked af at høre... er det for nylig i er gået fra hinanden eller hvordan...

Skriv gerne en pb hvis du har brug for det...

Her er en kæmpe krammer i hvertfald

Majbritt

tusinde tak ..

vi er ikke gået fra hinanden, men det sku man tro ..

Anmeld

23. marts 2011

Lady Marion <3

øv øv , har selv været der

hvor længe siden er det at du blev alene ? Jeg syntes det var dybt forfærdeligt , kan slet ikke beskrive hvordan jeg havde det i maven , tænkte på ham hele tiden , hva han mon lavede om han var sammen med en anden og fandt hele tiden en undskyldning for at kontakte ham   Han gad mig ikke , et hårdt slag i hovedet ..  Hmmmm så gik der 1 md tid  Jeg oprettede en profil på dating , ikke fordi jeg ville finde mig en ny kæreste men for at få et netværk og blive bekræftet   Jeg havde stort set ikke haft andre kærester end min ex mand men hold da op for en verden jeg fik øjnene op for  Mødte en masse spændende mennesker , følte mig eftertragtet og hold op jeg blomsterede , helt vildt   ,,, ex manden begyndte at sende mig søde beskeder men jeg var helt færdig med ham , havde fundet mig selv igen , var lykkelig  Pludselig mødte jeg Henrik også på Dating Dk og nu har vi været sammen i snart 5 år og har lille Alexander sammen   Hank op i dig selv , gå nogle gode lange ture , forkæl dig selv, pludselig finder du ud af han ikke var det værd og savnet er muligvis væk

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Muffi<3 skriver:

øv øv , har selv været der

hvor længe siden er det at du blev alene ? Jeg syntes det var dybt forfærdeligt , kan slet ikke beskrive hvordan jeg havde det i maven , tænkte på ham hele tiden , hva han mon lavede om han var sammen med en anden og fandt hele tiden en undskyldning for at kontakte ham   Han gad mig ikke , et hårdt slag i hovedet ..  Hmmmm så gik der 1 md tid  Jeg oprettede en profil på dating , ikke fordi jeg ville finde mig en ny kæreste men for at få et netværk og blive bekræftet   Jeg havde stort set ikke haft andre kærester end min ex mand men hold da op for en verden jeg fik øjnene op for  Mødte en masse spændende mennesker , følte mig eftertragtet og hold op jeg blomsterede , helt vildt   ,,, ex manden begyndte at sende mig søde beskeder men jeg var helt færdig med ham , havde fundet mig selv igen , var lykkelig  Pludselig mødte jeg Henrik også på Dating Dk og nu har vi været sammen i snart 5 år og har lille Alexander sammen   Hank op i dig selv , gå nogle gode lange ture , forkæl dig selv, pludselig finder du ud af han ikke var det værd og savnet er muligvis væk

sikke en lykke du fandt

vi er ikke gået fra hinanden endnu, men det føles bare sådan .. årh suk det hele er så trist.. og bliver ved med at sige til mig selv at det nok skal blive bedre men nej nej..

Anmeld

23. marts 2011

twinboys

Anonym skriver:

tusinde tak ..

vi er ikke gået fra hinanden, men det sku man tro ..

Så kan det jo sikkert reddes kan det ikke???

Hvad er der sket???

Anmeld

23. marts 2011

Lady Marion <3

Anonym skriver:

sikke en lykke du fandt

vi er ikke gået fra hinanden endnu, men det føles bare sådan .. årh suk det hele er så trist.. og bliver ved med at sige til mig selv at det nok skal blive bedre men nej nej..

Nemmerlig   sådan var det også i mit ægtekab , ingen glæde eller lidenskab , men alt for svært at tage sig sammen til at gøre noget

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Muffi<3 skriver:

Nemmerlig   sådan var det også i mit ægtekab , ingen glæde eller lidenskab , men alt for svært at tage sig sammen til at gøre noget

føler bare at jeg skal være husmor .. og han bare forventer at alt er klart når han kommer hjem.. så han bare kan sætte sig og spise og ligge sig på sofaen..

føler kun at vi er weekend kærester, og når jeg siger det, gør han det så meget værre. og er klar til at pakke tasken.. sådan føler jeg det i hvertfald..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.