Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Synes da også du oprettede et indlæg i forgårs med det samme emne Velkommen i klubben!
Synes da også du oprettede et indlæg i forgårs med det samme emne Velkommen i klubben!
...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Solajma skriver: Du får lige en stor Dejligt at du er afklaret med situationen. Det er ikke så længe siden jeg selv tog det valg, også efter lang tids overvejelse. Forbered dig på, at det bliver hårdt at flytte, men glæd dig over at det bagefter bliver bedre Jeg håber at du og børnenes far kan blive ved med at være gode venner på trods af beslutningen. For mig betyder det alt, at jeg og min eks. stadig snakker rigtig godt sammen.
Du får lige en stor
Dejligt at du er afklaret med situationen. Det er ikke så længe siden jeg selv tog det valg, også efter lang tids overvejelse. Forbered dig på, at det bliver hårdt at flytte, men glæd dig over at det bagefter bliver bedre
Jeg håber at du og børnenes far kan blive ved med at være gode venner på trods af beslutningen. For mig betyder det alt, at jeg og min eks. stadig snakker rigtig godt sammen.
Hopper med på denne her...
ja jeg er helt afklar ja og læder mig osv helt vidttttttttttttt....
*S*
Henriette
Henriette1976 skriver: Kan nok godt passe som ano person er hoppe ud nu som hvem jeg er.. Henriette
Kan nok godt passe som ano person er hoppe ud nu som hvem jeg er..
Tillykke med din nye status
Henriette1976 skriver: ...
Hi hi
Baagøe skriver: Tillykke med din nye status
Jo tak .Vi er flytte ind i dag så skønt.....
Henriette1976 skriver: Jo tak .Vi er flytte ind i dag så skønt.....
Hvor dejligt
Baagøe skriver: Hvor dejligt
BARE DEJLIGT ER SÅ GODT SOM PÅ PLADS NU...
jeg kan ikke lave mere før jeg har et klædeskab ind i mit soveværelse,1 reol til min stor søn og et skab til Tobias og Victoria,s tøj
Henriette1976 skriver: BARE DEJLIGT ER SÅ GODT SOM PÅ PLADS NU... jeg kan ikke lave mere før jeg har et klædeskab ind i mit soveværelse,1 reol til min stor søn og et skab til Tobias og Victoria,s tøj Henriette
Det bliver dejligt for jer, når I er kommet helt på plads Det om boligsikringen skal nok ordne sig også
Baagøe skriver: Det bliver dejligt for jer, når I er kommet helt på plads Det om boligsikringen skal nok ordne sig også
Ja det hele skal nok gå og det med pengen skal nok komme til af køre rundt når det er.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128