Nu tør jeg sige det hørt jeg er single

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.599 visninger
22 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

H+S Skjolgborg.

Kort fortalt har det stået på længen siden juli 2010 af jeg ville flytte indtil byen så nu flytter jeg med mine to dreng.Tobias på snart 15 mdr og Benjamin på 10 år.Som skal skift skole efter sommer ferien som passe mig fint nu af vi så flytte.

Det skal sgu nok gå har søde veninde og familie i korsør...

Nogle fra korsør af så skriv endelig.

Især  stor knus til Gitte og Tina herind for i er derfor mig og ligge jeres øre til min snak osv om alt det her...

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Lone Jakobsen

hej Henriette.

det er jeg ked af at høre. men dejligt at du er ved godt mod.

Lone

Anmeld

23. marts 2011

Maddox

Du får lige en stor

Dejligt at du er afklaret med situationen. Det er ikke så længe siden jeg selv tog det valg, også efter lang tids overvejelse. Forbered dig på, at det bliver hårdt at flytte, men glæd dig over at  det bagefter bliver bedre

Jeg håber at du og børnenes far kan blive ved med at være gode venner på trods af beslutningen. For mig betyder det alt, at jeg og min eks. stadig snakker rigtig godt sammen.

Anmeld

23. marts 2011

H+S Skjolgborg.

Tak piger...Ja jeg tro på lige den første mdr her blever svær..'

Jeg har funde en skæn bolig i korsør på 130 kvm 7000 i husleje og 1000 i forbrug + han er gået med til jeg afdrager indskude såden 1 her 500 kr og 500 om mdr til 1 sep sidste gang med de 500 kr + den 20 hver 3 mdr 6000 kr så den 20 okt 2011 betaler jeg de sidste 6000 kr så ½års afdrag så er det betalt ud .

Nogle der hver hvor meget man ville få ca i boligstøtte,andre bidrag os pr mdr...

Henriette

Anmeld

23. marts 2011

B&J

er ked af du er blevet single men hold op det lyder til du bare har fundet en virkelig lækker bolig stort tillykke med den og hvor er det lækkert med du kan betale indskudet i små bider...

ved desværre ikke så meget om boligsikring

Anmeld

23. marts 2011

wamse

Det bedste er helt klart at gå ind på din kommunes hjemmeside og taste dine oplysninger ind der, for så får du et mere korrekt bud på boligsikringen.

Jeg har en lejlighed på 114 m2 til mig og 2 børn. Huslejen er på 5200 og jeg får 2200 i boligsikring.

Pengene fra faderen er 1193 pr barn.

Børne- og ungeydelsens størrelse afhænger af barnets alder:

Børneydelse:

• 0-2-årige: 4.248 kr. per kvartal (2011)
  • 3-6-årige: 3.363 kr. per kvartal (2011)
  • 7-14-årige: 2.646 kr. per kvartal (2011)

Så findes der børnetilskudet, som du kan læse om her:

https://www.borger.dk/Emner/familie-og-boern/boern/boernepenge/Sider/boernetilskud.aspx

Anmeld

24. marts 2011

H+S Skjolgborg.

wamse skriver:

Det bedste er helt klart at gå ind på din kommunes hjemmeside og taste dine oplysninger ind der, for så får du et mere korrekt bud på boligsikringen.

Jeg har en lejlighed på 114 m2 til mig og 2 børn. Huslejen er på 5200 og jeg får 2200 i boligsikring.

Pengene fra faderen er 1193 pr barn.

Børne- og ungeydelsens størrelse afhænger af barnets alder:

Børneydelse:

• 0-2-årige: 4.248 kr. per kvartal (2011)
  • 3-6-årige: 3.363 kr. per kvartal (2011)
  • 7-14-årige: 2.646 kr. per kvartal (2011)

Så findes der børnetilskudet, som du kan læse om her:

https://www.borger.dk/Emner/familie-og-boern/boern/boernepenge/Sider/boernetilskud.aspx

Hej tak

Ok jeg mener satsen for enlig hver 3 mdr overi børnefamilieydelsen med to børn er det ikke lidt over 10000 i alt med børnefamlilieydelsen og kommer den 20 april mere fordi de 6000 kr af dem skal jeg betale på indskude..

Jeg skal afdrage 500 hver mdr sidste gang  1 sep også  6000 hver den 20 hver 3 mdr hvor vi får børnefamilitdelsen/ekstra ordinar og odenir børnpenge skal betale de sidste 6000 kr sidste gang der den 20 okt.

Mvh Henriette

Anmeld

24. marts 2011

Pige2009

Synes da også du oprettede et indlæg i forgårs med det samme emne Velkommen i klubben!

Anmeld

24. marts 2011

wamse

Henriette1976 skriver:

Hej tak

Ok jeg mener satsen for enlig hver 3 mdr overi børnefamilieydelsen med to børn er det ikke lidt over 10000 i alt med børnefamlilieydelsen og kommer den 20 april mere fordi de 6000 kr af dem skal jeg betale på indskude..

Jeg skal afdrage 500 hver mdr sidste gang  1 sep også  6000 hver den 20 hver 3 mdr hvor vi får børnefamilitdelsen/ekstra ordinar og odenir børnpenge skal betale de sidste 6000 kr sidste gang der den 20 okt.

Mvh Henriette

Det kan sagtens passe at satsen er lige over 10.000 for en enlig med 2 børn. Jeg får ungeydelsen til min søn, så min sats ligger lidt under, hvad din gør.

Anmeld

24. marts 2011

H+S Skjolgborg.

Baagøe skriver:

Synes da også du oprettede et indlæg i forgårs med det samme emne Velkommen i klubben!

Kan nok godt passe som ano person er hoppe ud nu som hvem jeg er..

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.