Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MoarJ skriver: Aner faktisk ikke hvornår det bliver genudsendt...
Aner faktisk ikke hvornår det bliver genudsendt...
Hvad??? Hehe... Det finder jeg da bare selv ud af så
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Honnie's Wife:) skriver: Hvad??? Hehe... Det finder jeg da bare selv ud af så
Ja gider du ikk lige det??
Min morbrors kone fandt ud af at hun ventede sig da hun var kommet 24 uger... hun var 37 år og troede at hin var kommet i overgangsalderen
ved også om en anden dame som gik til læge fordi hun havde så meget smerte i maven og troede hun var blevet alvorlig syg, da hun så kom til lægen viste det sig at hun havde veer hihi
MoarJ skriver: Ja gider du ikk lige det??
Åh, føler mig lige lidt doven med fjernbetjeningen idag, klare du den ikke for mig?? Hehe...
Der kommer Qtv på søndag kl 00.00 - som hedder - - Fed sex. Det er vel ikke det, eller hvad??
Honnie's Wife:) skriver: Åh, føler mig lige lidt doven med fjernbetjeningen idag, klare du den ikke for mig?? Hehe... Der kommer Qtv på søndag kl 00.00 - som hedder - - Fed sex. Det er vel ikke det, eller hvad??
Jep det er det....
MoarJ skriver: Jep det er det....
Super, så sætter jeg sku alrmen til, til søndag midnat
Honnie's Wife:) skriver: Super, så sætter jeg sku alrmen til, til søndag midnat
Kommer det til MIDNAT??? Det var sq sent...
MoarJ skriver: Kommer det til MIDNAT??? Det var sq sent...
Sent, det ved jeg nu ikke.. Jeg kan alligevel ikke finde min seng før kl 2-3 stykker
Honnie's Wife:) skriver: Sent, det ved jeg nu ikke.. Jeg kan alligevel ikke finde min seng før kl 2-3 stykker
Så går det nok....
MoarJ skriver: Så går det nok....
Det tænker jeg Nå, men skal til at se Grusomme mig, sammen med kæresten, God aften på baby
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128