Nogle der ser Qtv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

962 visninger
21 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Mira0911

Nogen der har set det fra starten af hvor hende kvinden fortæller om en graviditet hun ikke anede...? 

Det er vildt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Worldwide

Jeg forstår slet ikke hvordan man kan gå en graviditet igennem uden at opdage det! Tænker bare alle de spark og puf man får.. Kan man vel godt mærke selvom man er overvægtig?

Anmeld

22. marts 2011

lucas<3

En jeg kender fandt først ud a at hun var gravid da hun var i uge 25

Anmeld

22. marts 2011

mariamiss6

Mileva skriver:

Jeg forstår slet ikke hvordan man kan gå en graviditet igennem uden at opdage det! Tænker bare alle de spark og puf man får.. Kan man vel godt mærke selvom man er overvægtig?

Det har hun jo så ikke kunne nej....

Jeg tænker, lidt strengt måske, at SÅ meget fedt lige på maven er stødabsorberende, og derfor kan man måske godt risikere ikke at kunne mærke det... Og hvis man så samtidig har en foranliggende moderkage, så absorberes stød fra spark og hoppen rundt endnu mere....

Jeg kan i hvert fald skrive under på at der føles stor forskel på en foranliggende, og bagvedliggende moderkage....

og hun sagde jo hun ellers var PRÆCIS som hun plejede, både når det kommer til mensturation, og madindtag.... Hun led ikke af særlig hang til noget bestemt, og hun led heller ikke af diverse kvalmer og andre almindelige graviditetsgener.... 

Anmeld

22. marts 2011

Mira0911

Mileva skriver:

Det er jo et godt spørgsmål... Vil jo også mene at man mærker sparkene... 

Anmeld

22. marts 2011

Isabella_mor

ja jeg så det godt. og jeg har set at andre også har oplevet det...

det er sgu da helt vildt.! tænk hvor lækkert det må være at komme til klimax uden at gennemleve en graviditet (siger jeg som havde en rimelig træls graviditet..)

Anmeld

22. marts 2011

Mira0911

mariamiss6 skriver:

Jeg tænker, lidt strengt måske, at SÅ meget fedt lige på maven er stødabsorberende, og derfor kan man måske godt risikere ikke at kunne mærke det... Og hvis man så samtidig har en foranliggende moderkage, så absorberes stød fra spark og hoppen rundt endnu mere....

Jeg kan i hvert fald skrive under på at der føles stor forskel på en foranliggende, og bagvedliggende moderkage....

og hun sagde jo hun ellers var PRÆCIS som hun plejede, både når det kommer til mensturation, og madindtag.... Hun led ikke af særlig hang til noget bestemt, og hun led heller ikke af diverse kvalmer og andre almindelige graviditetsgener.... 

Utroligt at det kan lade sig gøre... 

Tænkte også om der kan være så meget fedt på maven til at man slet ikke mærker det mindste... 

Anmeld

22. marts 2011

Worldwide

mariamiss6 skriver:

Synes stadig bare det er vildt det kan lade sig gøre:O

Men har godt nok set noget med folk der ikke vidste de var gravide før de faktis var i fødsel - men jeg skal slet ikke sætte mig ind i det..

Anmeld

22. marts 2011

Darling<3

MoarJ skriver:

Nogen der har set det fra starten af hvor hende kvinden fortæller om en graviditet hun ikke anede...? 

Det er vildt... 

Bliver det ikke genudsendt i weekenden??? Elsker Qtv, men vidst ikke at det lige var idag det kom:/

Anmeld

22. marts 2011

Mira0911

Honnie's Wife:) skriver:

Bliver det ikke genudsendt i weekenden??? Elsker Qtv, men vidst ikke at det lige var idag det kom:/

Aner faktisk ikke hvornår det bliver genudsendt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.