SkrukNu skriver:
Altså jeg kan godt forstå dig med hensyn til kvalmen og at sidde til forelæsning, jeg er så lykkelig for at min kvalme ikke har været så slem mens jeg sad til forelæsninger..
Men altså det lyder jo som om du har haft okay styr på det, men det er jo meget svært at sige om du er gået glip af noget vigtigt, for det kan du jo af gode grunde ikke rigtig vide når du ikke har været der..
Men jeg håber du har haft nogle søde medstuderende der har kunnet give dig lidt guldkorn hvis der har været noget vigtigt..
Og ja så rigtig mange gange held og lykke med eksamen.. 
Og man kan sige, at skulle du være så utroligt uheldig at du ikke består den, så kan man jo altid gå til reeksamen(og selvom det måske kan se sådan ud for nogen, så er det altså ikke verdens undergang, og diverse studievejledere plejer jo at være søde til at hjælpe og vejlede en)
Men jeg håber selvfølgelig ikke det kommer dertil, du skal nok klare den!!! 

Channie (13+2)
Ja, og hvis det så bare var kvalme, men er også opkast! Da jeg var til forelæsning den anden dag kom jeg til at sidde foran en pige, der STAND af sved!!! Jeg fik det så ringe, kunne slet ikke koncentrere mig. Og det var endda den forelæsning midt på dagen, hvor kvalmen som regel er væk 
Nej, det er rigtigt det er svært at sige. Altså inderst inde føler jeg, at jeg godt kan klare den. Jeg kan, hvad jeg vil, og jeg har det sådan, at klarede jeg sidste semester kan jeg også klare dette. Man har bare brug for lidt gode råd og sådan fra andre også. Altså jeg var så ringe sidste semester! Var lige startet, jeg havde svært ved at komme ind i selvstudie-rytmen og følte mig dum. Jeg havde ikke læst en skid, da eksamensperioden kom, og jeg havde været væk fra mange forelæsninger, fordi jeg var modløs. Og scorede så 12!! Så jeg har lært meget. Jeg ved, hvad jeg skal forvente. Man skal ikke forvente at forstå alt fra dag 1, man forstår først, når man får læst en stor del af pensum og kan se sammenhængene. Og jeg ved nu, at jeg ikke er dum 
Men det har altid været et problem, at jeg undervurderer mig selv. Så er det ligemeget hvor godt jeg altid har klaret mig i skolen og gym, tror konsekvent at jeg er dum og ikke kan finde ud af det. Så nu vil jeg ændre mine tanker, for jeg KAN godt! Jeg gør en meget bedre indsats med pensum dette semester, så fik jeg 12 sidste semester, så kan jeg sku godt score MINDST et 2-tal... Man har bare brug for opbakning som sagt 
Så tak for støtten, det hjælper lidt!