En mand mere til "samlingen" :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

Kamulla

Velkommen til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Pia.

Du er en modig mand Torben ... he he - Dejligt med lidt flere mænd ...

Velkommen til, Håber du bliver rigtig glad for at være her inde...

Og tillykke med den kommende titel som farmand ....

Mange venlige hilsner fra Pia - Mor til Mikkel 12 år, Mille 8 år Og Mads 5 år.

Anmeld

22. marts 2011

Isabella_mor

uha uha.. ej hvor sejt af dig at du er så nysgerrig at du vil være med her.. bare du ikke bliver træt af os og vores hønseri.. men håber at du bliver glad for at være her, og at du kan bruge nogle af de kloge damers gode råd.. og ja der er da også nogle mænner herinde som du kan snakke med., hvis ikke vi har skræmt dem væk

jeg glæder mig til at se dig deltage i debatterne.... man bliver afhængig af det skidt

Anmeld

22. marts 2011

Mamalou

Velkommen til

Anmeld

22. marts 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hejsa og velkommen til hønsegården.
Det var da herligt med endnu et mandfolk.
Ja, min gemal følger også med herinde, omend han ikke snakker så meget med, men han synes, det er dybt facinerende med al den kvindesnak.
Ikke så meget omkring det med småbørnene, det har nok ikke den store interesse, når man er igang med børnebørn m.v. men mere den almene snak om stort og småt, hverdagens genvordigheder og den slags.

Jeg håber du bliver glad for at være her..og tillykke med den kommende familieforøgelse.

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Anmeld

23. marts 2011

mcfatty

Caroline86 skriver:

to-ben

Welcome to my world! muahahaha...

jeg håber du kan få lidt forståelse for de MANGE timer Trille og jeg bruger herinde når først du har vænnet dig til at være her

håber vi ses snart!

knus

Haha, Caroline! Mange tak! Er så småt ved at fange ideén ved det her halløj!

Men bliver spændende at se hvad jeg kan bidrage med!

Anmeld

23. marts 2011

mcfatty

Maange tak alle sammen! Er ret glad for, at man bliver taget så godt imod herinde! Så vil man jo gerne komme igen! - Håber jeg, at some point, kan bidrage med noget nyttigt.

Hvis nogen skal have tage billeder eller vil vide noget om hjemmesider eller andet grafisk arbejde, vil jeg mene at jeg mere end en kvalificeret mand til opgaven.

Anmeld

23. marts 2011

MaybeBaby

Jaaaarmen, du skal jo være faaaaaar! Tillykke med titlen og et hurraaaa også, fordi du har forvildet dig herind.

Og så håber jeg, at I har to computere, så I ikke ender med at slås om at komme først på baby, når I kommer hjem!

/Mette

Anmeld

23. marts 2011

LotteGabriella

velkommen til

Anmeld

23. marts 2011

tingimor

velkommen til.... tror lige jeg skal vise min mand han godt kan tage og lave sin egen profil også....

i sted for at gemmme sig bag mit foto her inde og lure med vig af min profil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.