En mand mere til "samlingen" :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.827 visninger
32 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

mcfatty

Hej alle,

Tja, hvad skal jeg dog sige? Jeg er jo nysgerrie af natur, så ville da også se hvad det her Baby.dk er for noget, som min kære kæreste (mere info kommer længere nede) bruger så meget tid på!

First of all; Mit navn er Torben, 24 somre, jeg bor i en dejlig lejlighed i Nyborg med min skønne kæreste, Trine (Trine89). Vi venter vores første barn til august, det er noget jeg (selvfølgelig også Trine) ser frem! Jeg synes det er fascinerende at være med fra starten af, og kan næsten ikke vente mere.

I 2008, blev jeg uddannet Multimedie Integrator, som er et spændende fag, hvor man kan udfolde sig grafiske og kreativt indenfor den grafiske verden.

Lige pt. er jeg ansat som chef designer i en mindre virksomhed, men skifter arbejde til 1. april.

Derudover har jeg en kæmpe passion for fotografering, og bruger rigtig meget tid på det - ser blot frem til sommeren!

Håber da på at få nogle sjove timer med at gå herinde. 

Vi tales,

Torben

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Koen.

Velkommen

Anmeld

22. marts 2011

mcfatty

lillespurv20 skriver:

Velkommen

Mange tak for det! 

Anmeld

22. marts 2011

twinny

velkommen til hønse-gården...

Anmeld

22. marts 2011

UngMor83

Yaye, flere mænner herinde, jooooo tak

Velkommen til siden.

Anmeld

22. marts 2011

2721

Velkommen
Tillykke med din kommende titel som far

Anmeld

22. marts 2011

Fru Nielsen

Velkommen til et univers fuld af kvinder.... Er godt med nogen mænd som kan holde os lidt nede engang i mellem. Hmm tror dog endnu ikke det er sket en mand har fået det sidste ord.... (Bortset fra når henrik lukker en trår)

Anmeld

22. marts 2011

Lady Marion <3

Velkommen til  Håber du bliver glad for at være herinde , syntes ikke det er meget vi ser til de andre "haner" herinde

Tanja mor til 3 , en pige på 18 , dreng på 15 og en lille dreng på snart 2 år

Anmeld

22. marts 2011

B&J

Vekommen til denne skønne side

Anmeld

22. marts 2011

Dot D

Velkommen herinde. Flere mænd skal altid være velkomne i "hønsegården"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.