Lykken varede kort :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

Senia

Hvor gør det mig bare ondt...

Og hvor må det dog bare gøre ondt indvendig, når de siger at de ikke forstår der skulle have været noget at se da du var på Viborg sygehus.

Hvor er det bare frygteligt..

Håber du og kæresten får snakket og bearbejdet det sammen..

Og jeg er sikker på at der venter en lille guldklump på jer, jeres lille engel i maven, var bare for syg til at blive født..

Der er ikke meget jeg kan sige for at trøste eller lindre din smerte.. Kan kun sende varme tankr din vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

babyMark

Sender dig også en masse varme tanker

Anmeld

23. marts 2011

twinboys

sender dig et kram..

Anmeld

23. marts 2011

mulle7430

LotteN skriver:

Ja, så skete det desværre også for os

Igår havde jeg været 11 uger henne, men  i stedet sidder jeg her fuldstændig tom inden i.

Blev scannet på hvidovre sygehus søndag efter voldsom blødning på vej hjem fra London. På hvidovre forstår de slet ikke de på viborg sygehus kunne se noget, da jeg blev scannet 6 uger henne til terminsscanning. På hvidovre tror de det har været en graviditet udenfor livmoderen...

du får lige en kæmpe fra mig

Anmeld

23. marts 2011

KarinaIda

LotteN skriver:

Ja, så skete det desværre også for os

Igår havde jeg været 11 uger henne, men  i stedet sidder jeg her fuldstændig tom inden i.

Blev scannet på hvidovre sygehus søndag efter voldsom blødning på vej hjem fra London. På hvidovre forstår de slet ikke de på viborg sygehus kunne se noget, da jeg blev scannet 6 uger henne til terminsscanning. På hvidovre tror de det har været en graviditet udenfor livmoderen...

Ej, hvor er det dog synd for jer.... Du får lige en stor  herfra....

Knus

Anmeld

23. marts 2011

LotteN

tusind tak for alle de kærlige ord og kram jeg har fået med på vejen. Betyder rigtig meget.

Vi har fået snakket rigtig meget om det og er nået frem til at når det skulle ske, så er vi MEGET glade for det skete nu og af sig selv. Tænk hvis vi var kommet til nf-scanning på mandag og fået afvide der intet var længere - puha. eller vi fik afvide der var en meget stor risiko og skulle tage et valg - så er jeg meget glad for min krop har taget valget for mig...

Anmeld

23. marts 2011

Kruse90

det er jeg ked af at høre Æv hvor er det uretfærdigt.

Vildt hvis dem i Viborg har ment der var noget.
Kunne du ikke så babyen? eller?
Da i blev scannede i uge 6?

Anmeld

23. marts 2011

LotteN

Kruse90 skriver:

det er jeg ked af at høre Æv hvor er det uretfærdigt.

Vildt hvis dem i Viborg har ment der var noget.
Kunne du ikke så babyen? eller?
Da i blev scannede i uge 6?

når det er så tidligt i graviditeten kan man ikke se en baby, som man kan ved en nf scanning.... Så vi kunne kun se "sækken". og det er meget normalt....

Anmeld

23. marts 2011

Diana...

Åhh søde søde søde Lotte jeg havde slet ikke set din tråd 

Hvor er jeg ked af det på jeres vegne. ØV hvor må det være hård 

Jeg sender alverdens KRAM og TANKER til jer og du må sige til hvis du har brug for at snakke så er jeg lige her 

Anmeld

28. marts 2011

SaNiNa

Åhh søde det hvade jeg da slet slet ikke se hvor gør det mig bare ondt...

Massevis af  til jer alle 3

Hvor jeg føler med jer og vil tænke så meget på jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.