Lykken varede kort :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.746 visninger
21 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

LotteN

Ja, så skete det desværre også for os

Igår havde jeg været 11 uger henne, men  i stedet sidder jeg her fuldstændig tom inden i.

Blev scannet på hvidovre sygehus søndag efter voldsom blødning på vej hjem fra London. På hvidovre forstår de slet ikke de på viborg sygehus kunne se noget, da jeg blev scannet 6 uger henne til terminsscanning. På hvidovre tror de det har været en graviditet udenfor livmoderen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Brams

Hvor er det bare trist at høre, ved godt der slet ikke er nogle ord der hjælper, så du får et stort i stedet for.

Anmeld

22. marts 2011

Mullemus86

Puha, vil ikke smutte igen uden at sende dig et kæmpe Har tidligere selv mistet 11+0, så ved hvordan du føler nu.. Ingen ord tager sorgen og smerten over det mistede.. håber at I kan snakke sammen om det og får bearbejdet det hele..

Anmeld

22. marts 2011

Becks

LotteN skriver:

Igår havde jeg været 11 uger henne, men  i stedet sidder jeg her fuldstændig tom inden i.

Blev scannet på hvidovre sygehus søndag efter voldsom blødning på vej hjem fra London. På hvidovre forstår de slet ikke de på viborg sygehus kunne se noget, da jeg blev scannet 6 uger henne til terminsscanning. På hvidovre tror de det har været en graviditet udenfor livmoderen...

Årh for fanden altså! Hvor er verden dog pisse uretfærdig nogen gange

Stort kram til dig søde

Anmeld

22. marts 2011

B&J

du får lige en kæmpe krammer og håber lige så snart i er klar at der er en lille spir til jer igen

Anmeld

22. marts 2011

FamilienJensen

Kæmpe   til dig og familien ..

Anmeld

22. marts 2011

Mira0911

LotteN skriver:

NEEEEEJ!!!!! For helvede da også... Hvor er jeg rigtig ked af det på dine/jeres vejne.... 

Årh altså... 

Har selv døjet med blødninger i sidste uge.. Så grimt... 

Anmeld

22. marts 2011

sweet

LotteN skriver:

du får en kæmpe kram her fra... fandt selv ud af igår at min lille spire døde i uge 8+? og skal til udskrabning i morgen... så forstår godt hvordan du har det...

Anmeld

22. marts 2011

Maalene

Åhh nej - hvor er det bare uretfærdigt

Har selv været igennem en MA, og det der hjalp mig var, at vi ikke skulle vælge, om vi ville sætte et "sygt" barn til verden, men at den valgte fra for os

Sender en masse varme tanker og håber I kommer igennem dette

Anmeld

22. marts 2011

betiinsen

gør mig ondt at læse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.