Lægesekretærudd Anyone???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

D.B.L

Mutti2B skriver:

Jeg har gået i gymnasiet hvor jeg havde latin, taget en 18 ugers HG, taget en kontoruddannelse og arbejdet på kontor i over 9 år

Ok, har planer om at få taget diagnoselatin og blindskrift oven i min HGV. Har derudover 200 timers anatomi og fysiologi eksame. 

Tænker det må trække op også, jeg har nemlig ikke kontorerfaring, og frygter at det bliver umuligt at få en læreplads

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

D.B.L

D.B.L skriver:

Ok, har planer om at få taget diagnoselatin og blindskrift oven i min HGV. Har derudover 200 timers anatomi og fysiologi eksame. 

Tænker det må trække op også, jeg har nemlig ikke kontorerfaring, og frygter at det bliver umuligt at få en læreplads

-Og så er det jo lige det med at formulere sig oveni Mener jeg har bestået en anatomi/fysiologi eksame, med bevis for 200 timers undervisning

Anmeld

24. marts 2011

Mutti2B

D.B.L skriver:

Ja, vi er jo desværre mange om buddet. Tror det vil være en rigtig go ide med noget diagnoselatin og blindskrift , men tror ikke at anatomi og fysiologi har den store betydning

Anmeld

24. marts 2011

D.B.L

Mutti2B skriver:

Ja, vi er jo desværre mange om buddet. Tror det vil være en rigtig go ide med noget diagnoselatin og blindskrift , men tror ikke at anatomi og fysiologi har den store betydning

Men så vidt jeg har forstået er anatomi/fysiologi plus sygdomslære vist på skemaet også. Men hæng mig ikke op på det

Anmeld

24. marts 2011

Mutti2B

D.B.L skriver:

-Og så er det jo lige det med at formulere sig oveni Mener jeg har bestået en anatomi/fysiologi eksame, med bevis for 200 timers undervisning

He he, den fangede jeg godt. Det lød ellers ret sejt med en eksamen på 200 timer

Anmeld

24. marts 2011

Mutti2B

D.B.L skriver:

Men så vidt jeg har forstået er anatomi/fysiologi plus sygdomslære vist på skemaet også. Men hæng mig ikke op på det

Jow, det lyder da også rigtigt

Anmeld

24. marts 2011

D.B.L

Mutti2B skriver:

Jow, det lyder da også rigtigt

Men i øvrig, hvornår får du svar på om du er "optaget" Det er da super spændende. Så må du give mig lidt fif

Anmeld

24. marts 2011

Mutti2B

D.B.L skriver:

Men i øvrig, hvornår får du svar på om du er "optaget" Det er da super spændende. Så må du give mig lidt fif

Jeg får svar i næste uge og jeg er ved at dø af spænding . Puha, hvor jeg synes tiden går langsom. Jeg fandt ligesom dig ud af at jeg ville være lægesekretær på det her tidspunkt sidste år. Altså lige da fristen for ansøgning var udløbet, øv! Så har haft min ansøgning klar på computer det sidste år . Hvis jeg kommer ind så lover jeg at dele ud af alle de fif der må være

Anmeld

24. marts 2011

D.B.L

Mutti2B skriver:

Jeg får svar i næste uge og jeg er ved at dø af spænding . Puha, hvor jeg synes tiden går langsom. Jeg fandt ligesom dig ud af at jeg ville være lægesekretær på det her tidspunkt sidste år. Altså lige da fristen for ansøgning var udløbet, øv! Så har haft min ansøgning klar på computer det sidste år . Hvis jeg kommer ind så lover jeg at dele ud af alle de fif der må være

Så sender jeg en masse held til dig, og hænger dig op på dine ord senere så

Anmeld

24. marts 2011

Mutti2B

D.B.L skriver:

Så sender jeg en masse held til dig, og hænger dig op på dine ord senere så

Taaaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.